ستاد شاهد آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

ستاد شاهد آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ - 25July 2024

ستاد شاهد آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، ستاد شاهد آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور هماهنگی و هم افزایی در ارائه خدمات بهینه آموزشی به دانش آموزان شاهد و ایثارگر و بررسی وضعیت ثبت نام و خدمات دهی مدارس شاهد، برگزار شد.

«محمد انصاری‌پور» سرپرست بنیاد استان در این جلسه اظهار داشت: از ظرفیت ستاد شاهد استان و شهرستان‌ها در جهت ارتقاء سطح علمی پرورشی و تربیت فرزندان ایثارگر و نیز توسعه فرهنگی ایثار و شهادت در بین عموم دانش آموزان استفاده نمود.

«محمدرضا ابراهیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با تاکید بر تقویت مدارس شاهد گفت: تلاش‌ ما در آموزش و پرورش ارتقا سطح کیفی فعالیت‌ها در مدارس شاهد بوده و ارائه خدمات در این مدارس را در مسیر عدالت آموزشی می‌دانیم

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل سازنده بین بنیاد و آموزش و پرورش می‌تواند گره گشای مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باشد.

در ادامه جلسه مباحث مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت ارائه خدمات بهینه اتخاذ گردید.

همچنین مقرر گردید در اولین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش در خصوص راهکارهای اجرایی تقویت ایثار اجتماعی و توسعه فرهنگی سال و شهادت در بین دانش آموزان مطرح و تصویب گردد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها