با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان؛

کلنگ احداث یادمان شهید گمنام در شهر شمس آباد دزفول به زمین زده شد

سردار مرادحاجتی گفت: شهدای گمنام را از خاک مقدس جبهه‌ها تفحص می‌کنند تا در این خاک، زیارتگاهی باشد برای ملتی که تشنه معرفت‌اند و می‌خواهند که این فرزندان خوشنام وطن‌شان را به نسل امروز معرفی کنند.
کد خبر: ۶۸۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 25July 2024

کلنگ احداث یادمان شهید گمنام در شهر شمس آباد دزفول به زمین زده شدبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، آئین کلنگ زنی آغاز احداث یادمان شهید گمنام دفاع مقدس، امروز با حضور سردار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در شهر شمس آباد دزفول برگزار شد.

وی در جمع مردم و مسئولین این شهر ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم الحرام، توفیق حضور شهید گمنام در این منطقه را مهر تائید و گواهی مبرهن بر صداقت و داشتن روحیه ایثار و شهادت این مردم نجیب دانست و اظهار داشت: شما مردم عزیز شمس آباد که نان بازو و زحمت خود را در زمین‌های کشاورزی می خورید همان‌هایی هستید که ده‌ها فرزند خود را راهی جبهه‌ها کردید تا از کیان انقلاب و خاک‌تان دفاع کنند.

سردار مرادحاجتی افزود: شهدای گمنام را از خاک مقدس جبهه‌ها تفحص می‌کنند تا در این خاک، زیارتگاهی باشد برای ملتی که تشنه معرفت‌اند و می‌خواهند که این فرزندان خوشنام وطن‌شان را به نسل امروز معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با اراده‌ای که نزد اهالی و مسئولین شمس آباد دیدم امیدوارم که یادمان این شهید را در وقت مقرر تکمیل کنند تا بتوانند از این فرزند پرپر شده وطن میزبانی کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها