یادداشت/ سرهنگ پاسدار حسن حبیبی

عملیات مرصاد و هوشیاری در مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار

  عملیات عزت‌آفرین مرصاد در واپسین صفحات این آزمون دشوار، ضرورت هوشیاری مداوم برای مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار جهانی و دلبستگان به دشمن را اثبات کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 26July 2024

عملیات مرصاد ضرورت مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار را اثبات کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل (ره) فصل بی‌بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آورد که تا این زمانه با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که آیینه تمام آن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشهود است همچنان چراغ راه عدالت‌خواهان، آزادگان و استکبارستیزان جهان گردیده است که نمونه عینی در طوفان الاقضی و وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی فراروی ماست.

عملیات عزت‌آفرین مرصاد در واپسین صفحات این آزمون دشوار، ضرورت هوشیاری مداوم برای مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار جهانی و دلبستگان به دشمن را اثبات کرد.

به دنبال حمله نیرو‌های سازمان مجاهدین با حمایت ارتش عراق در غرب ایران در تاریخ ۴ مردادماه ۱۳۶۷ و به فاصله شش روز بعد از قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت که به نام عملیات عملیات مرصاد نام‌گذاری شد.

در عملیات مرصاد، درایت رهبری عظیم الشأن انقلاب، حضور فرماندهان مؤمن و کارآزموده، با پشتوانه، ظرفیت بسیج همگانی نیرو‌ها در برابر تهاجم ناجونمردانه دشمن محکم‌ترین آیت فتح بود.

در این عملیات سرعت عمل و اقتدار هوانیروز و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مجاهدت همه رزمندگان و قوای حاضر در صحنه ارتشیان غیور، سپاهیان فداکار، نیرو‌های مومن انتظامی و مردمی در نبرد زمینی، سنگین‌ترین شکست را به دشمن وارد آورده، پایان تلخ جبهه باطل و نفاق را رقم زد.
 
در آستانه چهلمین چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت شأن صاحبان این حماسه سرنوشت‌ساز، از همه ایثارگران، رزمندگان مخلص تا سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، یاد و خاطره شان را گرامی بداریم.

این دلاورمردان ایثارگر در سال‌های جنگ تحمیلی با مراقبت و پایش لحظه به لحظه آسمان ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در امنیت آسمان کشور و موفقیت نبرد‌های خلبانان غیور نیروی هوایی ایفا کردند و در بالاترین مرتبه حماسه ایستادند؛ حماسه آفرینانی که با علم به حمله موشکی دشمن، تا آخرین لحظه در بلندترین سنگر حماسه و ایثار ایستادگی کردند تا تهاجم آخر دشمن هم ناکام بماند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار