مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

عملیات مرصاد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: عملیات کم نظیر مرصاد به گونه‌ای غافلگیرکننده و دقیق بود که به نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس تبدیل شد.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 26July 2024

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین با تبریک سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: هجوم منافقین به مرز‌های ایران در واقع آخرین روزنه امید دشمنان این ملت برای تصاحب ایران بود که با عملیات مرصاد در نطفه خفه و به یاس تبدیل شد.

وی افزود: این عملیات کم نظیر به گونه‌ای غافلگیرکننده و دقیق بود که به نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس تبدیل شد و همچنین پیام مهمی برای دشمنان این مرز و بوم داشت که در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران با احتیاط و نه بی محابا قدم بردارند.

سرهنگ امیری مقدم عنوان داشت: رشادت‌های رزمندگان اسلام در این عملیات که در پایان ۸ سال دفاع خستگی ناپذیر از مرز و بوم ایران انجام شد هرگز فراموش شدنی نیست چرا که بیگانگان و عمال آن را در مدت زمانی کوتاه به زانو در آوردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس نیز منافقین و هم پیمانان آنان از شهید سرلشکر صیاد شیرازی فرمانده این عملیات بزرگ کینه به دل گرفتند و سرانجام ایشان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار