فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

عملیات مرصاد موازنه نهایی جنگ را به نفع ایران تغییر داد

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی به مناسبت عملیات مرصاد عنوان داشت: عملیات مرصاد به تنهایی موازنه نهایی جنگ را به نفع ایران تغییر داد و مقدمه‌ای دیگر برای بروز و ظهور قدرتی جدید در منطقه شد.
کد خبر: ۶۸۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 26July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ/ صف، ۴

پنجم مرداد ماه سالروز عملیات مرصاد، یادآور عملیاتی غرور آفرین و کم نظیر در دوران دفاع مقدس در سال ۶۷ است که به تنهایی موازنه نهایی جنگ را به نفع ایران تغییر داد و مقدمه‌ای دیگر برای بروز و ظهور قدرتی جدید در منطقه شد.

منافقین به عنوان آخرین ابزار و تیر دشمنان ملت ایران که به دنبال تحقق رویا‌های پوچ خود و نقشه‌های شوم همپیمانان خارجی بودند با درایت، هوشمندی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام زمین گیر شدند و با شکستی مفتضحانه درسی ماندگار از سربازان روح الله خمینی (ره) گرفتند.

بی شک در این میان نقش بی بدیل شهید سرلشگر صیاد شیرازی فرمانده این عملیات دشمن شکن و دلاور مردی‌های تیز پروازان هوانیروز ارتش بر کسی پوشیده نیست که با هدایت و فرماندهی الهی خود کینه و عقده‌ای در دل یاران ابلیس کاشت که در نهایت به شهادت این عزیز ملت ایران منجر شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات غرور آفرین و فرمانده دلاور و سلحشور آنان؛ صیاد دل ها، فرا رسیدن سالروز عملیات کم نظیر مرصاد را به مردم شهیدپرور و انقلابی استان قزوین، خصوصا به ایثارگران و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم. امید است که با ادامه راه شهیدان پر افتخار وطن مرصاد‌های غرورآفرین این ملت در عرصه‌های مختلف تداوم داشته باشد.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار