مدیرکل بنیاد هرمزگان:

مباحث فرهنگی کشور را باید بر اساس فرهنگ عاشورا تبیین کنیم

«ناوکی» گفت: بایستی با تأسی از فرهنگ عاشورا مباحث فرهنگ کشور را پایه‌ریزی و تبیین کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 26July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در گردهمایی معاونان فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان‌های تابعه که با حضور الله دادی مسئول روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام، اظهار داشت: بر این باور هستیم که همه خدمات بنیاد باید رنگ و بوی فرهنگی به خود بگیرد تا بتوانیم عطر شمیم شهادت را در جامعه به خوبی تشریح کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان افزود: مراسمات، یادبود و یادواره شهدا باید با کیفیت بسیار بالا و با هدف شناساندن تفکر والای شهدا برگزار شود.

وی ضمن بیان اینکه مباحث فرهنگی کشور را باید بر اساس فرهنگ عاشورا تبیین کنیم، عنوان کرد: این فرهنگ درس استکبارستیزی، ولایت‌پذیری و اعتقادات دینی را در مردم ما بارور می کند و این میسر به دست شما همکاران فرهنگی است.

در ادامه این جلسه مباحث تخصصی حوزه معاونت فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت و جلسه با حضور معاونان، روسای حوزه ستادی و کارشناسان فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت تخصصی ادامه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها