جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نقش نیروی هوایی در شکست منافقین انکارناپذیر است/ آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم

امیر سرتیپ خلبان «هادیان» با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مرصاد و شکست منافقین غیر قابل انکار است، گفت: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ - 26July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه ستاد نیروی هوایی اظهار داشت: مجاهدت‌های تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد و نابودی منافقین کوردل غیرقابل انکار است.


نقش نیروی هوایی در شکست منافقین انکارناپذیر است/ آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریمامیر سرتیپ هادیان افزود: نیروی هوایی ارتش، در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از پذیرش قطعنامه برای دفاع از کشور، حضوری مقتدرانه داشت و در عملیات مرصاد که در مرداد ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه رخ داد، با انجام پرواز‌های متعدد عملیاتی و بمباران وسیع مواضع منافقان، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه میهن اسلامی به ثبت رساند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: به توفیق الهی و به برکت رهبری داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی اکنون در خیلی از موارد به خودکفایی رسیده و در عرصه رقابت‌های بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و در هر سطحی هستند، گفت: مصداق عینی اقتدار ایران اسلامی، استقلال همه جانبه در حوزه امنیتی و دفاعی است که امکان هرگونه تهدید سخت دشمنان علیه کشورمان را سلب کرده است.

امیر سرتیپ هادیان یادآور شد: ریشه دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایستادگی ما بر ارزش‌های انقلابی است، آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه از همان آغاز پیروزی انقلاب، از هیچ نوع دشمنی، کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر این نهضت مردمی دریغ نکردند و انواع دسیسه‌ها را اعم از جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ‌های نیابتی علیه این ملت آزمودند، اما به یاری خدا در تمامی این عرصه‌ها ناکام بودند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: تنها با وحدت و یکپارچگی و پیروی از فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) است که می‌توان در برابر حیله‌ها و مکر‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادگی و از کیان و آبروی این آب و خاک دفاع کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها