قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی از مديرعامل شركت توزيع برق استان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای تأمین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 26July 2024

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی، از نقش‌آفرینی مؤثر  «مهدی دادگر» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای تأمین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان، قدردانی نمود.

متن پیام بدین شرح است:

خداوند منان را سپاس می‌گویم که بار دیگر خانواده صنعت تولید برق، در سایه الطاف بیکران الهی موفق شد تا در راه خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی سرافراز و مفتخر باشد.

امسال در شرایطی که تابستان با افزایش دما و تداوم گرما مواجه هستیم، همکاران متخصص شما در نیروگاه‌ها با برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق، تدبیر، تلاش مجاهدانه و به‌کارگیری علم و تجربه و البته اکسیر روحیه جهادی و انقلابی و اراد‌ه‌های مصمم، با تکیه بر تجربیات حاصل از عبور موفق پیک سال‌های گذشته، موفق به پایداری تولید در  تابستان سوزان امسال شده‌اند.

با سپاس از عنایات الهی، ضمن تبریک دستیابی به این افتخار ارزشمند، از مدیریت عالمانه، درایت و از خودگذشتگی همه تلاشگران، مدیران، مهندسان و کارگران شرکت‌های زیرمجموعه و نیروگاه‌ها که با اتحاد و همبستگی خود، صنعت برق کشور و استان را در عبور از این گذرگاه سخت و پیچیده یاری کرده و باعث سربلندی و افتخارآفرینی صنعت تولید برق نزد ملت عزیز و بزرگوار  شدند، کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ سلامت، سعادت و استمرار توفیق خدمت کلیه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار