جلسه اضطراری در پایگاه رامات دیوید پس از انتشار تصاویر هدد

پس از انتشار تصاویر پهپاد هدد، تومر بار، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه رامات دیوید با فرماندهان نیروی هوایی و فرماندهی منطقه شمالی جلسه اضطراری برگزار کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 26July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از تلویزیون المنار، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از ویدئو‌هایی که هدهد منتشر کرده به سمت پایگاه هوایی این رژیم شتافت تا اندکی از ترس فرماندهان بکاهد.

جلسه اضطراری در پایگاه رامات دیوید پس از انتشار تصاویر هدد

تومر بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بعد از تصاویری که هدهد از پایگاه هوایی رامات دیوید ارسال کرد به سرعت به آن پایگاه شتافت و از آنجا تلاش کرد با تهدید لبنان، اعصاب تیم خود را آرام کند.

هدهد مقاومت، همه محتوی و اسرار رامات دیوید را فاش کرد تومر بار از این پایگاه بازدید کرد و با مسئولان آن با حضور فرماندهان نیروی هوایی و فرماندهی منطقه شمالی جلسه‌ای برگزار کرد.

در تصاویر این دیدار چهره‌هایی هستند که بعد از ضربه اطلاعاتی هدد اشغالگران نیازی ندیدند که آنها را مخفی کنند، اما برخی از چهره‌ها را به شدت پوشاندند.

تومر بار با این شرایط به این پایگاه می‌آید و تهدید می‌کند ما آماده جنگ هستیم و دشمن خود را می‌شناسیم ما غافلگیری‌هایی برای حزب الله داریم. شاید این تهدید بعد از شوکی است که هدهد به آنها واردکرده است. 

پایگاه رامات دیوید که فرمانده نیروی هوایی به آنجا رفت و از آنجا حزب الله را تهدید کرد در گوگل مپ خالی به نظر می‌رسد. محتوا‌ها و فعالیت نظامی، تاسیسات و ساختمان‌ها و سلاح‌های نظامی در آن دیده نمی‌شود. شکل پایگاه از نظر محتوی مبهم است. اما محتوایی که هدهد ارسال کرده کاملا متفاوت است همه چیز در اینجا برای دیدن مجاز است... شاید به هنگام تصویر برداری تومر بار در یکی از این ساختمان‌ها بوده است کسی چه می‌داند؟ 

سرهنگ حسن جونی کارشناس امور نظامی گفت: این موضوع تاکید می‌کند که اگر جنگی رخ دهد می‌توان این پایگاه هوایی را از کار انداخت چرا که در معرض آتش قرار گرفته و محتوای آن مشخص شده است و فاصله آن دور نیست، یعنی ۴۶ کیلومتر با مرز فاصله دارد و دشمن صهیونیستی آن را به خوبی می‌داند؛ بنابراین اگر جنگی رخ دهد می‌توان این پایگاه هوایی را از کار انداخت و باند‌های آن را از بین برد و اگر جنگنده‌ها از این پایگاه بلند شوند دیگر نمی‌توانند به این پایگاه برگردند. نقطه مهم این است که تمام اهدافی که در تصویر مشخص شده می‌تواند هدف قرار بگیرند تعیین اهداف مقدمه‌ای برای هدف قرار دادن است. 

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها