امام جمعه موقت زاهدان:

نمازجمعه تجلی گاه وحدت و همدلی است

«حجت الاسلام و المسلمین رضوانی» امام جمعه موقت زاهدان گفت: نماز جمعه میعادگاه عاشقان، تجلیگاه وحدت، انسجام، همدلی و باعث تقویت بینش دینی، سیاسی، جایگاه مطالبات مردم از مسوولان و جایگاه ارشاد جامعه به سوی خداوند بلند مرتبه است.
کد خبر: ۶۸۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 26July 2024

نمازجمعه تجلی گاه وحدت و همدلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه در تهران توسط آیت الله طالقانی، افزود: ما نباید به نماز جمعه و جایگاه نماز جمعه بی‌تفاوت باشیم.

وی بیان کرد: حضور پر رنگ جامعه اسلامی در نماز جمعه پیام‌های مثبتی را برای جامعه ارسال می‌کند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور پرشور مردم در نمازجمعه می‌تواند این قدرت را به امام جمعه بدهد که از مسوولان منطقه‌ای و کشوری در جهت رفع مشکلات مردم، مطالبه گری کند.

وی با اشاره ایام محرم افزود: قیام امام حسین (ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر بوده است. امام حسین (ع) می‌خواست با ۲ عنصر امر به معروف و نهی از منکر فساد و انحرافی که هم در جامعه و هم در راس جامعه در بین حاکمان و در بین عموم مردم اتفاق افتاده بود بر اساس سیره رسول الله (ص) و امیرالمومنین (ع) این جامعه به انحراف کشیده شده را اصلاح کند و حیات مجددی به اسلام اصیل محمدی (ص) ببخشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه اهدای خون بیان کرد: نهم مرداد روز اهدای خون است بسیاری از بیماران نیاز به خون دارند. سازمان انتقال خون از مردم تقاضا دارد که این بیماران نیازمند به خون را دریابند.

وی گفت: در آغاز مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم آنچه که برای سعادت این کشور لازم بود را رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز قبل با نمایندگان مجلس؛ هم مسیر دولت و هم مسیر مجلس را مشخص کردند تا بتوانند از ظرفیت‌های موجود داخل و شرق و غرب استفاده کنند.

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با استفاده از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با معرفی وزرا براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی صلاحیت افراد را به طور کامل بررسی و کسانی که صلاحیت کافی و لازم را دارند برای این کار انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار