استان سیستان و بلوچستان:

برگزاری مراسم بازخوانی عمليات مرصاد در خاش

مراسم بازخوانی عملیات مرصاد با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی با روایت گری سرهنگ بازنشسته رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سالن اجتماعات شهدای ارتش تیپ ۲۸۸ برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 26July 2024

برگزاري مراسم بازخواني عمليات مرصاد در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «سرهنگ غلامحسین زرگر» رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: عملیات مرصاد نبردی میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود که در اواخر جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ درگرفت.

سرهنگ غلامحسین زرگر افزود: این عملیات بعد از سه روز نبرد بی امان با پاکسازی منطقه اسلام آباد و کرند غرب از وجود منافقین که با حمایت ارتش بعث وارد خاک ایران شده بودند، به پیروزی رسید و بسیاری از نیرو‌های مهاجم که نام عملیات خود را "فروغ جاویدان" گذاشته بودند کشته شدند.

فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا در این مراسم بازخوانی عملیات مرصاد در خاش گفت: مردم و نظام اسلامی هیچ وقت نباید منافقین را تمام شده بداند، دشمنان انقلاب منافقین را به عنوان یک ساختار نوکر و مزدور حفظ می‌کنند.

سرهنگ حسینعلی نظری مقدم افزود:حجم اصلی تهاجم منافقین به پنج قسمت تقسیم شده بود که در عرض سه روز نظام اسلامی را ساقط کند و اراده خداوندی بر این شد که به صورت لشکر و تیپ به چنگ رزمندگان اسلام بیفتند و به کام مرگ‌بروند.

وی گفت: سردمداران جنایتکار دنیا به مزدوران منافق نیاز دارند و دائما منافقین در حال خوش خدمتی به جبهه استکبار هستند.

ارشد نظامی آجا در شهرستان خاش افزود: اروپائیان برای مبارزه با جمهوری اسلامی، منافقین تروریست را به رسمیت شناخته وسران آنان در کنفرانس‌ها و تشکل‌های منافقین شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار