پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات مرصاد

سرهنگ رشیدی به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴ - 26July 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات مرصادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات مرصاد پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، از نقاط عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ویژه هشت سال دفاع مقدس و اتحاد و همدلی نیرو‌های نظامی و مردمی یادآور در مقابله با خائنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 در عملیات مرصاد نیرو‌های ارتشی، سپاهی، بسیجی و مردمی با ایمان، شجاعت و اخلاص مثال زدنی، به وعده گاه الهی برای نابودی منافقین کور دل همت گماردند و تلاش مذبوحانه آنان برای از پای در آروردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسخی قاطعانه دادند.
 با شکست مفتضحانه منافقین، در عملیاتی موسوم به عملیات فروغ جاویدان و آزادسازی مناطق اشغالی در جبهه غرب یک‌بار دیگر پیروزی جبهه حق بر باطل به یاری خداوند متعال، رقم خورد. 

تقدیم بیش از ۷۰ شهید لرستانی درعملیات مرصاد به‌عنوان آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس که با موفقیت چشمگیری به پایان رسید نشان از نقش مهم لرستانی‌ها در این عملیات دارد. 

اینجانب سالروز عملیات مرصاد را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، خانواده‌های معظم شهداء، به ویژه شهدای عملیات مرصاد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال اقتدار و سربلندی بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار