راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

یمنی‌ها امروز با برگزاری راهپیمایی علاوه بر حمایت کامل از غزه و مبارزان مقاومت، از نیرو‌های مسلح یمن خواستند که عملیات‌های بیشتری علیه صهیونیست‌ها انجام دهند.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ - 26July 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، یمنی‌ها امروز راهپیمایی باشکوهی در میدان السبعین صنعا پایتخت یمن انجام دادند. این راهپیمایی در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

راهپیمایی کنندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند: پایداری بزرگ ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار و ویرانی صهیونیستی-آمریکایی را مورد تمجید قرار می‌دهیم.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: شجاعت و دلاوری مبارزان در غزه را می‌ستاییم و از تلاش‌ها برای وحدت فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم.

راهپیمایی کنندگان همچنین بیان کردند: بازوهای رزمندگان نیروهای مسلح مان که خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده‌اند و در دل آنها هراس انداخته‌اند را می‌ستاییم. از نیروهای مسلح می‌خواهیم که در مرحله تشدید درگیری پنجم، عملیات‌های بیشتری انجام دهند. دشمن با حمله به الحدیده به دنبال پیروزی پوشالی بود و عملیات‌های ما ادامه خواهد داشت.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان یمنی آمده است: چرا فرماندهان مقاومت در پایتخت‌های کشورهای عربی و اسلامی با استقبالی که نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی در آمریکا روبرو می‌شود، روبرو نمی‌شوند؟ اعضای کنگره آمریکا ۵۸ بار ایستاده برای نتانیاهو دست زدند و ۵۷ کشور عربی و اسلامی از حمایت از ملت فلسطین عاجز است و فقط محور مقاومت حامی فلسطین است. اگر از ملت فلسطین دفاع نمی‌کنید حداقل از کرامت از دست رفته خود از سوی نتانیاهو دفاع کنید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها