امام جمعه اصفهان:

دولت آلمان بواسطه ترس از گسترش اسلام مراکز اسلامی را تعطیل کرد

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با اشاره به استقبال مردم نسبت به اسلام در کشورهای اروپایی، گفت: دولت آلمان بواسطه ترس از گسترش اسلام در این کشور، مراکز اسلامی را تعطیل کرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 26July 2024

دولت آلمان بواسطه ترس از گسترش اسلام  مراکز اسلامی را تعطیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران بدون هیچ مشکلی و در فقدان رئیس‌جمهور شهید برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از دشمنان تلاش کردند انتخابات ایران را با اختلال مواجه کنند اما موفق نبودند.

وی با تأکید بر اینکه دولت منتخب باید از انتصاب رفاقتی بپرهیزد، گفت: دولت چهاردهم باید افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر انقلاب باشند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ افزود: دولت آلمان با ترس از گسترش اسلام در کشورشان مراکز اسلامی را تعطیل کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا که مورد تشویق نمایندگان آمریکا قرار گرفت، بیان کرد: این جنایتکار چندین هزار کودک را به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه عنوان کرد: در سال ۵۸ با دستور امام(ره) اولین نماز جمعه برگزار شد و امروز شاهدیم نماز جمعه در تمامی مراکز شهرهای ایران در حال برگزاری است.

طباطبایی‌نژاد با تأکید بر اینکه نماز جمعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ روایت در خصوص سفارش به برگزاری نماز جمعه داریم، بسیاری از مراجع تقلید معتقدند اگر در محلی نماز جمعه برگزار شد کسانی که در نزدیکی این محل قرار دارند واجب است، شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه امروز شاهد گسترش و نشر دروغ‌ها در فضای مجازی هستیم، خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت علی(ع) شیعیان از دورویی در کلام پرهیز کنند، زیرا زبان نسبت به صاحب خود چموش است و ضرورت دارد نسبت به آنان کنترل داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها