نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بهترین راه‌کار برای مجلس و دولت عمل به فرمایشات رهبری است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: بهترین راه‌کار برای مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم عمل به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برآورده کردن انتظارات است تا جامعه از آن بهره‌مند شود.
کد خبر: ۶۸۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ - 26July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت خوب مردم به ویژه در دور دوم اشاره و اظهار داشت: این مقطع از تاریخ دو قوه مقننه و مجریه در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: بهترین راه‌کار برای مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم عمل به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برآورده کردن انتظارات است تا جامعه از آن بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس مطالب مهمی را بیان کردند، تصریح کرد: توجه مجلسی‌ها و دولت چهاردهم به این فرمایشات ضروری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رهبری در فرامین خود فرمودند، آخرین امتحان، امتحان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم است، ادامه داد: معظم‌له اعلام کردند که دولت کابینه خود را برای معرفی و رای اعتماد به مجلس معرفی کند و در واقع حجت را بر همه تمام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم توجه دولت چهاردهم در معرفی کابینه خود بر معیارهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با آزمون حال حاضر کابینه دولت تحقق منافع ملی را پیگیری و همچنین اندیشه‌های ولی فقیه مبنی بر معرفی کابینه‌ای هم‌شان و هم‌تراز جمهوری اسلامی تحقق یابد.وی در ادامه با برشمردن برکات برگزاری نماز جمعه افزود: شکست طاغوت و شکل‌گیری جمهوری اسلامی از جمله این برکات است.

آیت‌الله خاتمی نماز جمعه را بزرگ‌ترین اجتماع سیاسی و عبادی مسلمانان عنوان و تصریح کرد: این اجتماع تداعی همدلی و وحدت مسلمانان است و نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب هم در سال 1358با امامت آیت‌الله طالقانی مجاهد نستوه که نیمی از عمر خود را در زندان سپری کرده بود برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها