فرمانده انتظامی استان مازندران مطرح کرد؛

تلاش شبانه روزی دشمنان انقلاب برای تحریف حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدس

سردار «مفخمی شهرستانی» گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به صورت تمام وقت برای تحریف حماسه‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 26July 2024

تلاش شبانه روزی دشمنان انقلاب برای تحریف حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در بیست ودومین یادواره ۳۲ شهید دهستان چلاو بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل که در مسجد روستای «تیار» برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید از فرهنگ شهدا که برکت این کشور و نظام است و نیز رزمندگانی که الگو‌های زنده نسل‌های فعلی و آینده این کشور هستند، باید قدر بدانیم.

وی افزود: دشمنان این آب و خاک برای دور کردن جوانان و نسل آینده این کشور از تفکر شهدایی و مکتب حسینی بسیار فعال و تلاش می‌کنند تا از مسیر و آرمان مقدس شهدا دور شویم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه آن چیزی که امروز در کشور ما بیش از گذشته ضرورت دارد، تاکید بر تبیین و اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: برکات دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا، انتقال پیام ایستادگی و مقاومت است که این برکات و پیام ارزشمند در داخل و بیرون کشور تسری پیدا کرده است.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: اکنون در دنیای اسلام، با فرهنگ مقاومت که برگرفته از الگوی دفاع مقدس رزمندگان ما بوده، ترویج پیدا کرده و ما خودمان هم باید بیشتر از گذشته در جهت تقویت، حفظ و نشر این فرهنگ به نسل آینده بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه درب شهادت برای سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دستگاه‌های مختلف نظامی و امنیتی باز است، گفت: مقابله با هرگونه ناامنی‌ها و تعدی به خاک کشور و امنیت مردم، خط قرمز نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور است و برای حافظان نظم و امنیت کشور در هرجایی، افتخاری بالاتر از شهادت نیست.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: تکرار شدن فرهنگ ایثار و شهادت در هر دوره‌ای، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدارندگی دارد.

سردار مفخمی شهرستانی در بخش دیگر با اشاره به اینکه ما باید از این فرهنگ و شهدایی که هر کدام از آن‌ها برای ما در کشور مایه مباهات هستند، ارزش بنهیم، افزود: نظام مردم سالاری دینی در ایران اسلامی و هر آنچه که در دفاع مقدس و سال‌های پس از آن که تاکنون رخ داد، بر پایه مردم و قوت مردمی بوده است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل نیز برگرفته از مکتب سرخ شهادت و الهی پایه گذاری شده بود که باید آن را ادامه بدهیم.

وی همچنین در ادامه به بیان استراتژی دشمن پس از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برای ایجاد دوقطبی سازی در ایران اشاره کرد و گفت: باید همه ما در رده‌های بالا تا پایین مسئولیتی متحد و یک صدا باشیم و تا کشوری که بر پایه مردم سالاری دینی و مکتب سرخ شهدا استوار است، این توطئه‌ها و نقشه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: امید به آینده و افقی که روشن ترسیم شده و نگرشی که در این حوزه داشته باشیم، باید ملی باشد و از تک بعدی و تک محوری اجتناب کرد و همه جوانب را به درستی سنجید.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: ما در استان و حتی کشور دارای توانمندی‌های بالایی هستیم که باید به آنها افتخار کنیم و در این مسیر باید به جوان‌ها و از شور و ظرفیت جوانی آنها نیز استفاده کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سربازی کردن برای مردم و این کشور فقط پوشیدن لباس نظامی و امنیتی نیست، یادآور شد: هرکسی در هر جایگاهی که خدمات به مردم می‌کند، سرباز این کشور و نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها