امام جمعه بخش گاریزات:

نماز جمعه مظهر اقتدار جامعه است

امام جمعه بخش گاریزات شهرستان تفت با اشاره بر ضرورت حضور فعال و بانشاط در صفوف نمازجمعه، گفت: نماز جمعه مظهر اقتدار و عزت آفرینی جامعه اسلام است.
کد خبر: ۶۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ - 26July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی عسکری وزیری» در خطبه‌های نماز جمعه امروز بخش گاریزات شهرستان تفت که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بخ برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه، پس از انقلاب، در پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) و بزرگداشت نماز جمعه، اظهار داشت: نماز جمعه مظهر اقتدار و عزت آفرینی جامعه اسلام است.

وی ادامه داد: اگر خواهان مسیر پیشرفت مادی و معنوی در تمام لایه‌های اجتماعی و دست‌یابی زیست مؤمنانه هستیم، باید بدانیم که تنها راه تحقق آن، حضور فعال و بانشاط در صفوف نمازجمعه است.

امام جمعه بخش گاریزات گفت: نمازجمعه قلب تپنده یک شهر بوده و مظهر اقتدار و عزت‌آفرینی جامعه است.

وی با بیان اینکه رفتن به نماز جمعه هم دیدار و هم زیبائی است، بیان کرد: بر اساس روایت نبوی که می‌فرماید «اَلاِتیانُ اِلَی الجُمُعةِ زیارةٌ وَ جمالٌ»، شرکت در نمازجمعه هم دیدار و هم زیبائی است؛ دیدار، چون نوعی ملاقات مؤمنان با یکدیگر است و زیبا چون این عمل برای خداست و هر چه برای خدا باشد زیبا است.

عسکری وزیری در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تأکید بر اینکه پیاده نظام دشمن نباشیم، گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب برای دستیابی به اهداف کثیف خود و ایجاد نفاق در جبهه وفاق ملی هیچ خط قرمزی نداشته و انواع توطئه‌ها را به کار می‌گیرند تا حوزه تسلط خود را افزایش داده و حس قدرت‌طلبی و نفوذ خود را ارضا کنند.

وی ادامه داد: همه افراد جامعه اعم از مردم، رسانه‌ها و مسئولان باید توصیه‌های مشفقانه مقام معظم رهبری را به مثابه چراغ هدایت مورد توجه قرار داده تا در دام اقدامات اختلاف‌افکن دشمن نیفتند.

امام جمعه بخش گاریزات تأکید کرد: همه باید مواظب باشیم تا خواسته یا ناخواسته در حکم دشمن داخلی یا پیاده‌نظام دشمنان ایفای نقش نکنیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام کرد: امروز بمباران هزاران تنی صهیونیست‌ها بر غزه بی‌دفاع رخ می‌دهد و فجایعی چون شهادت زنان باردار جوان در زیر آوار‌ها و یا در وسط بازار‌ها و در کنار دیوار‌ها که پناهگاه ناامن آن‌ها است رخ می‌دهد. قصابان و جلادان صهیونیستی بدانند که آه زنان و کودکان فلسطینی خانه ظلم آن‌ها را خراب کرده و دمار از روزگارشان در خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها