هو شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک۲۰۲۴+ فیلم

کاروان ورزشی رژیم صهیونیستی هنگام عبور از رودخانه سن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط حاضرین در مراسم هو شد.
کد خبر: ۶۸۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 27July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بر روی رودخانه سن در پایتخت فرانسه آغاز شد. حرکت قایق کشورهای مختلف روی روخانه سن به ترتیب و با نظم انجام می‌پذیرفت و هر کدام از ورزشکاران پرچم کشورشان را در دست داشتند. روی دیوار پل‌هایی که قایق‌ها از زیر آنها رد می‌شد نماهایی از رشته‌های ورزشی مختلف و المپیک در دوره باستان دیده می‌شد.

ورزشکاران کشور فلسطین هنگام عبور از روی رودخانه «سن» در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ علامت پیروزی نشان دادند.

هو شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک۲۰۲۴+ فیلم

اما کاروان ورزشی رژیم صهیونیستی هنگام عبور از رودخانه سن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط حاضرین در مراسم هو شد. تماشاگران با این اقدام اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی نشان دادند. 

پیش از این نیز بسیاری از هواداران فلسطین در سراسر جهان اعتراض خود را به حضور تیم رژیم صهیونیستی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ابراز کرده بودند؛ اما در حالی که جنگ ۹ ماهه رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه دارد و تا کنون سبب شهادت نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی شده، این رژیم از حضور در المپیک تابستانی فرانسه منع نشد. 

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد ساعاتی پیش درخواست کرد در طول بازی‌های المپیک آتش‌بس بین‌المللی برقرار شود و همه طرف‌ها سلاح‌های خود را کنار بگذارند. در همین حال رژیم اشغالگر که پیش از این نیز دستورات دادگاه لاهه و شورای امنیت در خصوص غزه را نادیده گرفته، به حملات خود در سراسر نوار محاصره شده ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار