رونق طرح‌های قرارگاه شهید آوینی در خراسان رضوی

کارگاه‌های آموزشی فرهنگی و هنری، محور طرح‌های قرارگاه شهید آوینی در شهرستان‌های خراسان رضوی رونق گرفته است.
کد خبر: ۶۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 27July 2024

رونق طرح‌های قرارگاه شهید آوینی در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، شهرستان‌های سبزوار، کلات، فیروزه، تربت جام و درگز، از ابتدای مردادماه کارگاه‌های آموزشی فرهنگی و هنری خود را در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی پی گرفتند.

سومین کارگاه آموزش شعر با حضور محمد غوریانی و با همکاری کانون فرهنگی و هنری مفتاح، اول مردادماه در محل مزار شیخ احمد جامی برای علاقه‌مندان به ادبیات منظوم تربت جام، برگزار شد.

کارگاه داستان‌نویسی سه روزه هم یک روز قبل از برگزاری کارگاه شعر در محل کانون فرهنگی و هنری فرزانگان تربت جام به کار خود پایان داده بود.

در ادامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درگز، کارگاه آموزشی فیلم کوتاه خود را با رویکرد تولید یک فیلم کوتاه در پایان دوره با حضور مدرس دوره، حمیدرضا مقصودی، در روز‌های سوم و چهارم مردادماه برگزار کرد.

در شهرستان سبزوار هم در ادامه اجرای طرح‌های قرارگاه شهید آوینی، کارگاه آموزشی ادبیات داستانی با حضور حسن کیقبادی و ششتمدی، از اساتید برجسته عرصه داستان‌نویسی شهرستان سبزوار و علاقمندان این عرصه برگزار شد. 

در این کارگاه که با همکاری انجمن ادبیات داستانی سبزوار و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار، سوم مرداد در سالن اجتماعات مجتمع اسرار برگزار شد، ۲۰ هنرجوی علاقمند به داستان‌نویسی شرکت داشتند.

در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزه کارگاه آموزشی داستان‌نویسی خود را با حضور عظیم مهدی‌نژاد نویسنده و پژوهشگر تاریخ شفاهی ایران در سالن همایش‌های آموزش و پرورش، و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلات نیز کارگاه آموزشی فیلم کوتاه شهرستان خود را با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهرنگار و با حضور حمیدرضا مقصودی مدرس فیلمسازی، امروز (شنبه) برگزار می‌کند.

کارگاه‌های آموزشی قرارگاه شهید آوینی با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تفکر شهید والا مقام آوینی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

آثار شرکت‌کنندگان هم با اولویت موضوع ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، عفاف و حجاب، امربه معروف، جبهه مقاومت، خانواده و جوانی جمعیت تولید می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار