فرمانده سپاه کرمانشاه:

عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود

سرهنگ یاربیگی گفت: عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود.
کد خبر: ۶۸۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 27July 2024
ملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بودسرهنگ پاسدار «غلامعلی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در مراسم سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، در خصوص این عملیات اظهار داشت: عملیات غرورآفرین مرصاد بار دیگر ثابت کرد، که ایران هیچ‌گاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.
 
سرهنگ غلامعلی یاربیگی گفت: عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود. در این عملیات غرورآفرین، نیروهای مردمی، عشایر غیور بسیجی و رزمندگان سپاه اسلام با نثار جان خود، توطئه شوم منافقین کوردل و حامیان استکباری آن‌ها را نقش‌برآب کرده و بار دیگر ثابت کردند که هیچ‌گاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.
 
وی ادامه داد: مردم، بسیج و رزمندگان سلحشور استان در این نبرد حماسی، با رشادت و جان‌فشانی مثال‌زدنی، نقشی تعیین‌کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا کردند و با نثار جان خود، حماسه‌ای جاودانه را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند. استان کرمانشاه مفتخر است که در طول دوران پرفرازونشیب انقلاب اسلامی، بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم اسلام کرده و ۵۴۰ شهید استان در عملیات غرور‌آفرین مرصاد تقدیم اسلام و نظام شده و این شهدای گران‌قدر، سند افتخار و عزت این استان هستند.
 
وی ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید می‌کند: پاسداران و بسیجیان غیور سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدیدی اعلام می‌دارند و به دشمنان انقلاب هشدار می‌دهد که با آمادگی کامل در برابر هرگونه توطئه‌ای قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 
سرهنگ یار بیگی تصریح کرد: دستاوردهای این عملیات غرورآفرین باید با زبان هنر و رسانه تبیین شود تا نقش محوری مردم دیار کرمانشاه پررنگ بیان شود و نیز این سلحشوری‌ها و جان‌فشانی‌ها فراموش نشود. در ضمن نباید جنایات بدتر از داعش منافقین کوردل با هدایت و یاری نظام سلطه از اذهان عمومی زدوده شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار