معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز:

 سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دنبال آثار ماندگار دفاع مقدس خواهد بود

«امامزادگان» با بیان اینکه سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در حالی فراخوان خود را منتشر کرد که در سال‌های گذشته شاهد استقبال گسترده نویسندگان از این رویداد ادبی بوده است؛ گفت: این جشنواره، فرصتی مغتنم برای معرفی استعداد‌های ادبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۶۸۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 27July 2024

 سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دنبال آثار ماندگار دفاع مقدس خواهد بود«فرشید امامزادگان» معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: جشنواره ادبی یوسف، فرصتی مغتنم برای معرفی استعداد‌های ادبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به استقبال گسترده نویسندگان از دوره‌های گذشته این جشنواره، افزود: امیدواریم در سیزدهمین دوره نیز شاهد خلق آثار ماندگاری باشیم که بتواند ابعاد مختلف دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه، در موضوعات مرتبط با دفاع مقدس، مقاومت و ایثارگری، تا پایان مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. جشنواره ادبی یوسف از جمله رویداد‌های مهم ادبی کشور است که با هدف شناسایی و معرفی آثار برتر در حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 این جشنواره در سال‌های اخیر نقش مؤثری در غنی‌سازی ادبیات دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کرده است.

آثار برگزیده این جشنواره همواره مورد توجه مخاطبان و منتقدان ادبی قرار گرفته و به عنوان الگویی برای سایر نویسندگان در این حوزه مطرح شده است.

دبیرخانه جشنواره ادبی یوسف از تمامی نویسندگان و علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس دعوت می‌کند تا با شرکت در این جشنواره، به گسترش و تعمیق ادبیات پایداری کمک کنند.

اخبار تکمیلی در خصوص نحوه ارسال آثار و موضاعات جشنواره متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها