بازدید فرماندار زنجان از موزه دفاع مقدس استان

خالقی ضمن حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان از موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ - 27July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «پرویز خالقی» فرماندار شهرستان زنجان از موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

در این بازدید خالقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ عظیمی از رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است، افزود: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی و هنری، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را به تصویر کشند.

در این دیدار، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز ضمن ارائه‌ گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی و هنری و... در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی این اداره‌کل برای همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای آشنایی شهروندان با موزه آثار دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها