فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش:

عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیرو‌های مسلح بود

امیر سرتیپ دوم «عظیمی» گفت: عملیات مرصاد نشان داد که هر وقت همدلی بین نیرو‌های مسلح ایجاد شود، می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 27July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد از نبرد‌های مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ارتش با حضور در جبهه‌های مختلف، پشتیبانی خود را از نظام به معرض نمایش گذاشته و نشان داده کارکنان ارتش جان‌برکفانی هستند که شهادت‌طلبی از ارزش‌های نهادینه‌شده در این نهاد مقدس است.

عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیرو‌های مسلح بود/ پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور است

امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیرو‌های مسلح بود، گفت: این عملیات نشان داد که هر وقت همدلی بین نیرو‌های مسلح و همچنین بین آحاد مردم ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود در مقابل هرگونه توطئه دشمنان ایستادگی و نقشه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی در ادامه به حماسه عاشورایی کارکنان سایت رادار سوباشی اشاره و عنوان کرد: پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور بوده و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیرو، پدافند هوایی جزو یکی از نیرو‌های موفق در سطح نیرو‌های مسلح به حساب می‌آید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: فرزندان دلیر ایران اسلامی هر زمان که نیاز بوده حماسه‌های باشکوهی از ایثار و فداکاری را خلق کرده‌اند و بی‌شک یکی از عوامل تداوم انقلاب اسلامی، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و آمادگی نیرو‌های مسلح در مقاطع مختلف کشور بوده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار