نماینده ولی فقه در خراسان جنوبی:

«جلب اعتماد مردم» از خدمات ارزنده شهید «رئیسی» بود

آیت‌الله «عبادی» گفت: دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله «رئیسی» به گونه‌ای عمل کردند که اعتماد مردم را جذب کردند لذا این شیوه اگر ادامه پیدا کند مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد و ما شاهد جامعه‌ای که شایستگی پیدا کند برای تمدن اسلامی، خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 27July 2024

صبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان، اظهار داشت: انسان اندیشه است و با آن می‌تواند تحلیل کرد آنچه با آن امروز مواجه هستیم محصول اسباب و مسببات قبل است.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقبت و همکاری و نصیحت شود که مجموعه دولت کارش را بر وفق نظام انجام دهد تا ما در یک سیاست تعیین شده در زمان مناسب به آرمان‌های انقلاب برسیم، گفت: فاصله بین ما و آرمان‌های انقلاب رمزش عدم تشکیل دولت اسلامی به خاطر نفوذ دشمن و ندانم‌کاری و کم‌کاری‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب علل و اسباب در کار است، تنها یک ایده و آرزو نیست، عنوان کرد: اگر دولت اسلامی بتواند اعتماد مردم را جلب کند بعد جامعه اسلامی به حلال و حرام و حق و ناحق توجه می‌کند چون اعتماد پیدا می‌کند.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: عدم اعتماد جامعه به نیروهای اجرایی موجب می‌شود که حرص بزند اگر او این اعتماد را داشته باشد که نیروهای اجرایی در مدیریتشان حق آنان را ضایع نخواهد کرد، وی به کمال اراده به اسلامی پای آن ایستاده است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله «رئیسی» به گونه‌ای عمل کردند که اعتماد مردم را جذب کردند لذا این شیوه اگر ادامه پیدا کند مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد و ما شاهد جامعه‌ای که شایستگی پیدا کند برای تمدن اسلامی، خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از به بن بست رسیدن مکتب شرقی و لیبرال غربی و بیزاری مردم از این مکتب گفت و افزود: نوع انحرافات و اقسام مشکلاتی که در جامعه بشری است به خاطر جنبه‌های روانی قضیه است یعنی امروز در عین حالی که جهان را اطلاعات پر کرده اما کشف این حقیقت به‌گونه‌ای شده که بشر را در حد زیادی بی‌نیاز از تبلیغات کرده و همه می‌دانند شرق و غرب فاسد هستند.

آیت‌الله عبادی شگردها و القائات و ندانم‌کاری‌ها و نارضایتی‌های که مردم از ناحیه مجریان دارند را سبب سلب اعتماد مردم دانست و توضیح داد: سرگردانی مردم به دلیل سلب اعتماد از برخی مجریان است که دشمن نیز در این می‌دمد و آن‌هایی که باید تبیین و نظارت کنند به طور لازم تبیین و نظارت نمی‌کنند و در این زمینه کم‌کاری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مردم اگر اعتماد پیدا کنند که براساس قوانین و اخلاق اسلامی و ثبات نظام عمل می‌شود در جهات مختلف با وجود انواع مشکلات مادی ایثار می‌کنند همانطور که در کمک‌های خیرخواهانه مردم در بخش‌های مختلف شاهد این ایثارگری‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار