فراخوان جمع آوری آثار شهدای لشکر ۲۵ کربلا منتشر شد

فراخوان جمع آوری آثار شهدای لشکر ۲۵ کربلا از سوی ستاد کنگره شهدای استان مازندران منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 27July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، فراخوان جمع آوری آثار شهدای لشکر ۲۵ کربلا از سوی ستاد کنگره شهدای استان مازندران منتشر شد.

علاقمندان می‌توانند آثار را در قالب تصاویر (از تولد تا شهادت و مراسمات، آثار هنری از شهدا) دست نوشته (وصیت‌نامه و خاطرات مکتوب شهدا) صوت (مداحی، سخنرانی، قرائت قرآن و خاطره از زبان شهدا) و فیلم (اعزام، وداع با خانواده و رزمندگان، شهادت و تشییع) تا تاریخ ۱۰ شهریور سال جاری از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۱۰۵۷۷۹۲۷ و آیدی revayate۲۵_Admin@ ارسال کنند.

برای ارسال آثار در هر بخش دستورالعمل ذکر شده که بخش عکس‌ها شامل گویا سازی عکس‌های ارسالی (اسامی افراد حاضر، تاریخ، مکان، گردان)، کیفیت و وضوح مناسب تصاویر و اسکن آنها قبل از ارسال و عکس‌های متعلق به خود شخص یا اعضای خانواده را شامل می‌شود.

همچنین در بخش فیلم‌ها نیز گویاسازی فیلم‌های ارسالی (نام فیلمبردار، تاریخ، مکان، عملیات مرتبط، موضوع، افراد حاضر)، کیفیت مناسب فیلم‌های ارسالی (صدا، تصویر، وضوح مناسب آنها)، ارائه تاریخ شفاهی که توسط خانواده، همرزمان و فرماندهان با ارائه مشخصات و صاحب اثر بودن اطلاعات مربوطه و فرد ارسال کننده ذکر شده است؛ و نیز بخش صوت‌ها، مصاحبه‌های رزمنده‌ها و شهدا، سخنرانی‌های شهید و فرماندهان دو مورد شهید بخصوص، وصیت نامه‌های صوتی، روایات و خاطرات از شهدا و رزمندگان لشکر، مداحی و قرائت قرآن توسط شهید و پند‌ها و نصیحت‌های شهدا را در برمی‌گیرد.

در بخش دست نوشته‌ها، وصیت نامه‌های شهدا، خاطرات دست نویس شهدا، نامه شهدا به خانواده و دوستان، شعر‌های دست نویس شهدا، اسناد و دست نوشته‌ها و مدارک مدتبط با شهدا و روایتگری از خاطرات شهدا توسط اعضای خانواده باید مورد لحاظ قرار بگیرد.

در این فراخوان ذکر شده که علاقمندان باید نام و نام خانوادگی، نام پدر، شهرستان، شماره تماس، نسبت با شهید یا رزمنده را همراه موارد بالا ارسال کنند.

فراخوان جمع آوری آثار شهدای لشکر ۲۵ کربلا منتشر شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار