در دانشگاه صنعتی مالک اشتر؛

مراسم یادبود «محمدحسین قزل‌آیاغ» برگزار شد

مراسم یادبود نخبه جهاد علمی «محمدحسین قزل‌آیاغ» در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 27July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم یادبود دانشمند فرهیخته و نخبه جهاد علمی «محمدحسین قزل آیاغ» در حسینیه ثارالله (ع) دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

مراسم یادبود «محمدحسین قزل‌آیاغ» برگزار شد

در این مراسم «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد عزیزی دلشاد» رئیس اداره تحقیقات و توسعه صنعتی و سلامت نیرو‌های مسلح، «مهدی جعفری» رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر، سردار سرتیپ پاسدار «رضا مظفری‌نیا» معاون وزیر دفاع و جمعی از همکاران این نخبه جهاد علمی و دانشگاهی حضور داشتند.

«مهدی جعفری» رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: «محمدحسین قزل‌آیاغ» دانشمندی ایثار گر و فداکار بود که مسئولیت‌های مختلفی در طول دوران عمر با برکت خود در این دانشگاه داشت.  

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر ادامه داد: او فردی ولایتمدار و با اخلاق بود و در حوزه علمی خدمات شایانی به این دانشگاه و نیرو‌های مسلح ارائه کرد و درگذشت او را به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اظهار داشت: «محمد‌حسین قزل‌آیاغ» فردی متواضع و ولایتمدار بود و در این دانشگاه بخش تحصیلات تکمیلی و معاونت روابط بین الملل را تأسیس کرد.

شفقت ادامه داد: او شخصیتی علمی، کاردان، نخبه و پژوهشگر بود و کمک شایانی در تجهیز دانشگاه صنعتی مالک اشتر کرد؛ لذا باید قدردان این شخصیت باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار