استاندار گلستان:

تکمیل موزه دفاع‌مقدس استان گلستان نیازمند همدلی استانی و ملی

زنگانه گفت: با همدلی و تلاش مضاعف، شاهد بهره‌برداری از این موزه در موعد مقرر و به عنوان نمادی از ایثار و شهادت مردم گلستان باشیم.
کد خبر: ۶۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ - 27July 2024

تکمیل موزه دفاع‌مقدس استان گلستان نیازمند همدلی استانی و ملی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، امروز عصر شنبه ششم مرداد جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با حضور، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان،«سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و مدیران کل دستگاه های اجرایی در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد.

زنگانه در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، از روند ساخت موزه دفاع مقدس استان گلستان ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: با همدلی و تلاش مضاعف، شاهد بهره‌برداری از این موزه در موعد مقرر و به عنوان نمادی از ایثار و شهادت مردم گلستان باشیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تسریع در روند افتتاح موزه دفاع مقدس گفت: بنده از روند پیشرفت و سرعت کار ساخت موزه دفاع مقدس رضایت دارم ولی باید تلاش کرد تا هرچه سریعتر آن را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای احداث این موزه همکاری لازم را داشته باشند تا کار ماندگاری برای حفاظت از آثار دفاع مقدس در استان صورت گرفته باشد.

استاندار گلستان نیز طی توضیحاتی در خصوص سوابق و مصوبات قبلی شورا، موارد جذب اعتبار واگذار شده و همچنین اعتبار مورد نیاز فعلی را بررسی و اعلام نظر نمود تا موزه دفاع مقدس استان گلستان بتواند مراحل تکمیلی خود را هر چه سریعتر به پایان برساند.

زنگانه همچنین در خصوص برگزاری آیین تجلیل از بانوان پیشکسوت در دفاع مقدس استان گلستان گفت: حماسه‌آفرینی‌های زنان در دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست و زنان به عنوان بخشی از جامعه‌ انسانی در صحنه‌های مختلف به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی عنصری فعال، مبارز، ایثارگر و صبور همپای مردان، حضور پررنگ داشتند.

استاندار گلستان حضور پرشور در صحنه انقلاب اسلامی را از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایران اسلامی دانست و افزود: زنان، خواهران و مادران ما در همان روزهای نخست انقلاب وارد میدان مبارزه شدند و با جهاد خود، گام به گام یاریگر انقلاب اسلامی بودند و با عزمی راسخ، علیه طاغوت و استکبار جهانی، دِین خود را نسبت به اسلام و انقلاب به درستی ادا کردند.

زنگانه ضمن تاکید بر اجرای مراسم شایسته جهت تقدیر از زنان پیشکسوت دوران دفاع مقدس تاکید کرد: همه دستگاه‌ها با دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همکاری و تلاش لازم برای برگزاری مراسم در شان این بانوان گرامی داشته باشند.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار