اعلام آمادگی ۳۶۵ هزار بسیجی برای انجام عملیات در خلیج‌فارس

۳۶۵ هزار بسیجی با امضای طومار‌های جداگانه‌ای، آمادگی خود را برای انجام‌دادن عملیات انتحاری در آب‌های نیل‌گون خلیج فارس علیه استکبار جهانی و به‌ویژه متجاوزان، اعلام کردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 27July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برای افزایش توان رزمی نیرو‌های دریایی سپاه پاسداران و آشنایی بیش‌تر بسیجیان با جنگ دریایی در آستانه درگیری احتمالی با ناوگان قدرت‌های بزرگ در خلیج‌فارس، سپاه پاسداران خود را برای برگزاری مانور دریایی شهادت آماده می‌کند.

اعلام آمادگی ۳۶۵ هزار بسیجی برای انجام عملیات در خلیج‌فارس

ستاد کل نیرو‌های سه‌گانه سپاه پاسداران اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه بیش از ۳۰ هزار تن از بسیجیان استان هرمزگان و بوشهر را برای اجرای مانور شهادت سازمان‌دهی کرده است.

۳۶۵ هزار بسیجی با امضای طومار‌های جداگانه‌ای، آمادگی خود را برای انجام‌دادن عملیات انتحاری در آب‌های نیل‌گون خلیج فارس علیه استکبار جهانی و به‌ویژه متجاوزان، اعلام کردند.

مسئول واحد بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی اعلام کرد: به دنبال پیام امام امت با عنوان فریاد برائت مبنی بر این‌که خمینی در کنار بسیجیان جهان اسلام، خواب راحت را از جهان خواران سلب خواهد کرد، ۲۰ هزار بسیجی استان یزد، ۳۰ هزار بسیجی استان چهارمحال بختیاری، ۱۰ هزار بسیجی استان هرمزگان، پنج هزار بسیجی شهرستان قم و ۳۰۰ هزار بسیجی استان اصفهان در قالب‌ ۸۰ لشکر سازماندهی شده و با امضای طومار‌های جداگانه‌ای، آمادگی خود را برای انجام هرگونه عملیات شهادت‌طلبانه جهت حفظ حریم اسلام‌... اعلام کرده‌اند.

ستاد کل نیرو‌های سه‌گانه سپاه نیز با صدور اطلاعیه‌ای با عنوان لبیک یا امام، آمادگی خود را برای نبرد با آمریکا و حامیان رژیم عراق اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است‌: اینک سپاه آماده است همانند گذشته اعتلای کلمه توحید و فتح سنگر‌های کلیدی سراسر جهان را سرلوحه مبارزه بی‌امان خویش با استکبار جهانی قرار دهد و تا شکوفایی گل آزادی و توحید و امامت در جهان نبی‌اکرم (ص)، از پای ننشیند.

همچنین نیرو‌های سه‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزم راسخ خویش را برای پیروزی نهایی در جنگ تحمیلی تا سرنگونی صدام و حزب بعث عراق، تنبیه متجاوز و آزادی ملت مظلوم عراق از چنگ دشمنان اسلام و نیز تحمل ناملایمات، اعلام نمود و تأکید کرد که با به‌کارگیری تمامی امکانات، شکست دیگری بر کام ناتوان آمریکا و دیگر حامیان زخم‌خورده رژیم عفلقی بغداد وارد خواهند ساخت.

منبع:

یزدانفام، محمود، روزشمار جنگ ایران و عراق: اسکورت نفتکش‌ها (کتاب پنجاهم)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، چاپ سوم ۱۳۸۹، صص ۱۱۹، ۱۲۰

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار