آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از امروز

بلیت اتوبوس‌های اربعین‌حسینی در سه مرز شملچه، باشماق و خسروی از امروز (ششم مرداد) پیش‌فروش می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ - 27July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، داریوش باقر جوان - مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای - با بیان این‌که از ظرفیت کل ناوگان موجود برای جابجایی مسافران در بخش جاده‌ای در ایام اربعین‌حسینی استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ایام اربعین‌حسینی از دستگاه‌های مختلف درخواست شده است تا ناوگان مورد نیاز را وارد شبکه جاده‌ای کشور کنند.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از امروز

باقر جوان با اشاره به این‌که پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین از سه مرز شلمچه، چذابه و خسروی از امروز (ششم مرداد) آغاز می‌شود، گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضا برنامه‌ریزی برای پیش فروش بلیت اتوبوس مرز مهران هم در دستور کار است.

وی افزود: در صورتی که ظرفیت مقصدی تکمیل شد، زائران می‌توانند در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت‌نام کنند تا براساس اولویت و تعداد سرویس فوق‌العاده‌ای که در آن مسیر مجددا راه‌اندازی می‌شود، بلیت مقصد خود را تهیه کنند.

باقر جوان با بیان این‌که برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است، اظهار کرد: حدود ۱۴ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری زیرنظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند که تنها ۶۵۰۰ دستگاه در وضعیت مطلوب قرار دارد که امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط را دارند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار