القسام گروهی از اشغالگران را در جنوب غزه هدف قرار داد

نیروهای القسام گروهی از نیروهای ارتش اشغالگر را در جنوب شهر غزه با تسلیحات خود هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۸۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ - 27July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های شهید عز الدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که با راکت ضد استحکامات «تی بی جی» گروهی از نیروهای ارتش اشغالگر را در تل الهوا هدف قرار دادند.

القسام گروهی از اشغالگران را در جنوب غزه هدف قرار داد

القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان القسام توانستند با مسلسل و نارنجک دستی با گروهی از نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی درگیر شوند که بلافاصله پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل، مجاهدان ما، آنها با یک گلوله ضد نفر TBG و با مسلسل هدف قرار دادند و با آنها درگیر شدند به این ترتیب در نزدیکی مسجد البراء در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه در صفوف دشمن کشته و زخمی برجای گذاشتند.

گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد: اتاق‌های فرماندهی دشمن را در محور «نتزاریم» با موشک‌های ۱۱۴ میلی‌متری «رجوم» هدف قرار دادیم.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، گردان‌های القسام پیشتر نیز در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه با گروهی از نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده بودند که در نتیجه تعدادی از اشغالگران کشته و زخمی شدند.

گردان‌های الاقصی نیز اعلام کرد: رزمندگان ما با رگبار خمپاره‌های کالیبر سنگین، سربازان و خودروهای دشمن را در محور پیشروی شمال شرق خان یونس به هلاکت رسانده و منهدم کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار