رژیم صهیونیستی، آنروا را در فهرست تروریستی قرار می‌دهد!

معاون دبیرکل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (UNRWA)، گفت: این آژانس با چالش‌ها و تهدید قریب‌الوقوع مبنی بر اخراج از قدس اشغالی و معرفی به عنوان یک سازمان تروریستی توسط کنست اسرائیل مواجه است که عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 27July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، آنتونیا ماری دومیو، معاون دبیرکل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، در جریان یک نشست توجیهی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در نیویورک، از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای برچیدن دفتر این آژانس و کشته شدن حدود دویست نفر از کارمندان آن، بمباران یکصد و نود ساختمان متعلق به سازمان ملل متحد و مقر اصلی آژانس در غزه و تخریب کامل آن خبر داد.

رژیم صهیونیستی، آنروا را در فهرست تروریستی قرار می‌دهد!

به گفته دومیو، تلاش‌های رژیم اشغالگر برای از بین بردن آژانس به همین جا ختم نشده، بلکه از ورود بسیاری از کارکنان مراکز بین المللی از جمله کمیسر کل آژانس به سرزمین‌های اشغالی فلسطین جلوگیری می‌کند.

این مقام سازمان ملل همچنین با اشاره به وضعیت انسانی غزه، آن را یک کابوس توصیف کرد و گفت: زندگی درغزه با گرسنگی، تشنگی، بیماری، آوارگی، کشتار و نبود آموزش برای کودکان همراه است، و بیش از ششصد هزار کودک فلسطینی در غزه از ابتدای جنگ غزه در سایه شیوع بیماری‌ها و خطرات و گرسنگی، به مدرسه نرفته و آموزش ندیده اند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها