بمناسبت گرامیداشت هفته نمازجمعه صورت گرفت؛

دیدار مسئولان شهرستان اشکذر با خانواده شهدا + تصاویر

بمناسبت گرامیداشت هفته نمازجمعه مسئولان و امام جمعه شهرستان اشکذر با خانواده شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ - 27July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، بمناسبت گرامیداشت هفته نمازجمعه، حجت الاسلام «ابوذر صانعی» امام جمعه و حجت الاسلام «طاابیان» رئیس ستاد نماز جمعه و «روح الله ردائی» فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان اشکذر با خانواده شهدا دیدار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده شهیدان «علی محمد دهقانی»، «احمدعلی جعفرپور»، «محمدعلی خاکساری» از شهدای ستاد نماز جمعه بمناسبت فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دیدار و از آنها تجلیل کردند. 

شهید علی محمد دهقانی اشکذری يكم بهمن 1356، در شهرستان اشكذر به دنيا آمد. پدرش رجبعلي، كشاورز بود و مادرش رباب نام داشت. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. سرباز نيروي انتظامي بود. دوم اسفند 1376، در روستاي ساغند يزد هنگام درگيري با اشرار بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. سوم خرداد 1377، در بيمارستان شهيد رهنمون يزد بر اثر عوارض ناشي از آن به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است. 

شهید محمدحسین خاکساری اشکذری سي­ام خرداد 1342، در شهرستان اشكذر به دنيا آمد. پدرش عباسعلي، كشاورز بود و مادرش هاجر نام داشت. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. نوزدهم دي 1364، با سمت جانشين دوم لجستيك در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش توپ به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها