نماینده ولی فقیه در مازندران:

سواحل مازندران نیازمند برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: امروز دغدغه دلسوزان حوزه فرهنگ در مازندران اجرای برنامه فرهنگی سالم و قرآنی در سواحل است.
کد خبر: ۶۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 27July 2024

سواحل مازندران نیازمند برنامه‌های فرهنگی و قرآنی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کمیته اجرایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دختران کشور، اظهار داشت: این برنامه‌ها تاثیرات خاص تربیتی خودش را در جامعه هدف آموزش و پرورش با فضاسازی و پوشش رسانه‌ای خوب در کل منطقه دارد.

وی افزود: ما مازندرانی‌ها که هر سال شاهد حضور ۲۵ میلیون انواع گردشگر در استان هستیم که ممکن است هر نوع آسیبی را با خودشان بیاورند، نیاز به گردشگری سالم اینچنینی داریم که البته اسکان این جمع بزرگ هزار و ۱۰۰نفری کار سختی است، اما می‌ارزد و ما هر جا نام و یاد و فرهنگ اهل بیت (ع) را برجسته کنیم به نفع ماست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه هر چه فرهنگ دینی ترویج شود سود می‌بریم و هر چه فرهنگ غربی در کشور ترویج شود همه ما ضرر می‌کنیم، عنوان کرد: مازندران در این حوزه خیلی داشته‌های خوبی دارد و می‌تواند آن را پای کار بیاورد و از تجربه‌های خودش برای قرآن و غنی‌تر شدن این مسابقات بهره ببرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مهمانان را با بعد قرآنی مازندران آشنا کنید، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم صنایعی را در منظر تماشا قرار دهیم در زمینه هنر‌های قرآنی، پیرامون تزئین قرآن در طول تاریخ کار کنیم خوب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز متاسفانه یکی از آسیب‌ها این است که هنر را خرج موضوعات بی‌ارزش می‌کنند، در حالی که باید هنر را خرج کسی کرد که هنر را به تو داده، خدا و دین.

این مسئول ادامه داد: نمی‌دانم امکان دارد که شب در سواحل شلوغ یک برنامه قرآنی با حضور هزار و ۲۰۰ نفر برگزار کنیم همانطور که گروه‌های تبلیغی آنجا برنامه اجرا می‌کنند چرا که الان همه دلسوزان حوزه فرهنگ در مازندران می‌گویند سواحل آزاد شده در زمینه فرهنگی رها شده پس این اقدام هم کار خوبی است. 

وی تاکید کرد: آنچه که مربوط به دستگاه‌هاست باید حتما انجام دهند و البته ما هم همکاری خواهیم داشت.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اینکه مهمانان از مازندران خاطره خوبی داشته باشند و ما هم از مهمانان قرآنی خاطره خوب داشته باشیم مهم است، اگر خوب کار کنیم آن‌وقت آقا امام زمان (عج) هم از ما راضی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار