رزمنده مدافع حرم:

مستشاران ایران به دعوت دولت سوریه در این‌ کشور حضور پیدا کردند

رستمعلی رفیعی گفت: من بارها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شنیدم که گفت "من به کمک شما آمده‌ام"، او به قصد مداخله نرفته بود بلکه به قصد کمک رفته بود. 
کد خبر: ۶۸۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ - 28July 2024

به گزارش دفاع‌پرس، رستمعلی رفیعی از مطلعین پرونده دادخواهی خانواده‌های شهدای مدافع حرم از گروهک‌های تروریستی تحت حمایت مستقیم دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا در دومین جلسه دادگاه، اظهار داشت: تشکر می‌کنم این فرصت را در اختیار من قرار دادید که از برادران شهیدمان دفاع کنیم. داعش با حمایت آمریکای جنایاتکار بعد از موفقیت نسبی خود به سمت مرزهای ما آمد. این امر در اسناد وجود دارد. 

مستشاران ایران به دعوت دولت سوریه در این‌ کشور حضور پیدا کردند
 
این رزمنده مدافع حرم افزود: داعش به قصد تصرف ایران عزیز آمده بود تا بتواند دولت نانوشته خود را تأسیس کند. نیروی قدس ماموریت داشت تا از این تجاوز جلوگیری و این شر را دفع کند. ما به صورت قانونی و به دعوت کشور سوریه برا مقابله با داعشی‌ها رفتیم. اکنون این سوال را مطرح کنید که چرا ایران رفت و چرا آمریکا آمد؟ 
 
رفیعی تصریح کرد: ما به درخواست ملت و دولت عراق و ملت و دولت سوریه رفتیم، آمریکا به درخواست چه کسی به عراق و سوریه آمده بود؟ 
 
وی با تاکید بر اینکه ما قانونا و شرعا وارد سوریه و عراق شدیم، گفت: من بارها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شنیده ام که "من به کمک شما آمده‌ام"، او به قصد مداخله نرفته بود بلکه به قصد کمک رفته بود. 
 
رفیعی بیان کرد: ترامپ ریاست وقت جمهوری آمریکا گفت که دستور ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داده است. دیگر نیازی به سند در این رابطه وجود ندارد. 
 
وی ادامه داد: سر شهید همدانی را بردیدند و پیکرش را به ما ندادند و ما در عملیات دیگری پیکر او را برگرداندیم؛ ما از دادگاه میخواهیم تنبیه امریکا که بخشی از آروزهای این شهید بود را برآورده‌ سازید.
 
این رزمنده مدافع حرم گفت: برای حفظ کرامت بشیرت و انسانیت امروز خواستاریم با اشد مجازات با آمریکای جنایتکار برخورد کنید.

برچسب ها: داعش ، مدافعان حرم
نظر شما
پربیننده ها