مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

آیت‌الله رئیسی با وجود تراکم شغلی و کاری بالا؛ با قرآن کریم مأنوس بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری گفت: در خاطرات همراهان شهید جمهور؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» شنیدیم که ایشان صبح خود را با قرآن آغاز و شب را نیز با تلاوت آیاتی از کلام وحی به پایان می‌بردند و این یعنی تراکم کاری نمی تواند ما را از قرآن دور کند.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 28July 2024

آیت‌الله رئیسی با وجود تراکم شغلی و کاری بالا؛ با قرآن کریم مأنوس بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در جمع راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کتاب زندگانی است و ما باید در عمل قرآنی باشیم و جامعه را قرآنی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری گفت: تبیین حقایق اسلامی برای برون رفت از مشکلات آخرالزمانی تنها نسخه نجاتبخش بشریت است که نقش چهره‌های قرآنی در این مسیر برجسته‌تر می باشد.

 وی همچنین افزود: عمل به قرآن کریم انسان را به مرحله‌ای می‌رساند که جایگاهی بالاتر از ملائکه را به دست خواهد آورد. تاکید و توصیه قرآن کریم، انجام عمل صالح است چراکه انجام این عمل، سعادت انسان را تضمین می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه ما باید با قرآن مانوس باشیم و هیچ ماموریت و مشغله دیگری نمی‌تواند مانع انس ما با قرآن باشد، در پایان صحبت خود یادآور شد: در خاطرات همراهان شهید جمهور؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» شنیدیم که ایشان صبح خود را با قرآن آغاز و شب را نیز با تلاوت آیاتی از کلام وحی به پایان می‌بردند و این یعنی تراکم کاری نمی تواند ما را از قرآن دور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار