دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب کشور

سرهنگ «عزیزی» از اعزام حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز را در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 28July 2024

اعزام ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب کشوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «یونس عزیزی» دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان از روز گذشته(ششم  مرداد) همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سی ‌وپنجمین سالگرد عملیات مرصاد، اظهار داشت: هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در داخل استان اعزام شدند.

 سرهنگ عزیزی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان را در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور اعزام کنیم، گفت: نیمی از این دانش‌آموزان پسر و نیم دیگر آنها دختر هستند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: دانش‌آموزانی که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در داخل استان اعزام می‌شوند معمولا در یک بازه زمانی یک تا دو روزه و دانش‌آموزانی که به مناطق عملیاتی دیگر استان‌ها اعزام می شوند معمولا در دوره های سه روزه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به آمادگی یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان برای حضور کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی دیگر استان‌ها داشت و گفت: هیچ محدودیتی برای پذیرش کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان نداریم.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه استان کرمانشاه بعد از استان خوزستان دومین مقصد کاروان‌های راهیان نور در کشور است، گفت: با توجه به مناسب بودن وضعیت آب و هوایی استان کرمانشاه در فصل تابستان، از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سراسر کشور برای حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم.

وی افزود: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت راویان به بازخوانی وقایع جنگ هشت ساله تحمیلی با رژیم بعث عراق برای دانش‌آموزان بپردازیم تا نسل جوان با مفاهیمی مثل ایثار، از خودگذشتگی، معرفت، شناخت، شجاعت، بصیرت و... آشنا ‌شوند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار