مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

زیرساخت‌های اربعین در شلمچه به سرعت تکمیل می‌شوند

زارعی گفت: همه تلاش‌ها برای انجام فعالیت‌ها و کارهای زیرساختی برای تسهیل پیاده روی زائران اربعین است و همه امور طبق زمانبندی و به موقع انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ - 28July 2024

زیرساخت‌های اربعین در شلمچه به سرعت تکمیل می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی زارعی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند امروز در نشست ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: زیرساخت‌ها در مرز شلمچه برای همایش پیاده روی اربعین به سرعت در حال تکمیل شدن است. 

وی افزود: به دلیل گرمای هوا، تدابیر لازم برای سرعت دهی در ارائه خدمات به منظور تردد هرچه راحت‌تر زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

زارعی گفت: همه تلاش‌ها برای انجام فعالیت‌ها و کارهای زیرساختی برای تسهیل پیاده روی زائران اربعین است و همه امور طبق زمانبندی و به موقع انجام خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به شرایط آب و هوایی و همه گیری بیماری‌های فصلی بیان داشت: برای پیشگیری از شیوع بیماری در بین زوار چاره اندیشی بهداشتی و درمانی مورد نیاز نظیر ایجاد اتاق‌های سرد، استقرار اورژانس، بیمارستان و آتشنشانی در کنار بهسازی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی و زیرساخت‌های مورد نیاز به شکل ویژه اعمال شود.

رئیس دبیرخانه قرارگاه دائمی اربعین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، خدمات دهی به زائران اربعین را یک افتخار برای سازمان منطقه آزاد اروند دانست و افزود: در ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند ضمن رعایت همه قواعد قانونی برای هزینه کردها، باید تمام تلاش و کوشش برای صرفه جویی و همچنین هزینه‌های به جا و ماندگار برای سال‌های آینده انجام شود.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار