اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد

همایش فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ - 28July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همایش فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی سپاه در جوار بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس برگزار شد.

اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد

دریادار دوم «پایدار» معاون بسیج دریایی در این همایش با اشاره به نقش مهم بسیج دریایی اظهار داشت: این همایش با تدبیر سردار فرمانده نیرو‌ی دریایی سپاه با حضور ۲۱۰ نفر از فرماندهان ناوگروه‌های سازماندهی شده بسیج دریایی و مردمی به مدت پنج روز برگزار شد.

معاون بسیج دریایی ندسا افزود: تعداد ۷۰ نفر از فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی شرکت کننده از برادران اهل سنت بودند و بسیج دریایی را که نماد عینی و عملی وحدت امت اسلام در دریا است را به عنوان الگو می‌توان برای امت اسلام معرفی کرد.

وی گفت: عمده فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی شرکت کننده از سرشناسان جامعه صیادی کشور هستند به همین مناسبت از مهندس حسینی رئیس سازمان شیلات دعوت شد تا سوالات و درخواست‌های صیادان از نزدیک شنیده شود و شاهد کم شدن مشکلات و رونق کار قشر زحمت کش و پر زحمت صیادان باشیم.

سردار پایدار عنوان کرد: پس از تاسیس بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۱۷ هزار شناور اعم از سبک و نیمه‌سنگین درقالب ۷۰۰ ناوگروه سازماندهی شده است.

بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مولفه‌ای اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا برشمرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار