فرمانده سپاه قم:

سومین کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود

سردار «موحد» با اشاره به برگزاری سومین کنگره ملی شهدای قم در سال ۱۴۰۶، بر ضرورت همکاری تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های استان با ستاد کنگره تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 28July 2024

سومین کنگره ملی شهدای قم همکاری تمامی دستگاه‌های استان را می‌طلبدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در جلسه ستاد سومین کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت: ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و سبب محافظت جامعه در برابر انواع آسیب‌ها و نیز تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم با تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری دومین کنگره ۶۰۹۰ شهید قم در ۲۶ آبان سال ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین الدین، عنوان کرد: ستاد سومین کنگره ملی شهدای استان قم به منظور برگزاری این کنگره در سال ۱۴۰۶ تشکیل شده و در این راستا، همکاری تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها مورد تاکید است.

سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در جامعه ابراز کرد: شهرداری سهم بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان داشته است.

در این جلسه، سردار محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، افشین گودرزی مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج قم و دیگر مسئولان مرتبط نیز حضور داشتند و در مورد ضرورت برنامه ریزی دقیقتر برای برگزاری سومین کنگره ملی شهدا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها