فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در دادگاه رسیدگی به جنایات آمریکا و داعش؛

ما نگران بشریت و انسانیت هستیم

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» در دادگاه رسیدگی به شکایت خانواده های شهدای مدافع حرم علیه جنایات آمریکا و داعش گفت: ما نگران بشریت و انسانیت هستیم و امروز دوست داریم برای حفظ کرامت بشریت و انسانیت، سردسته اشرار عالم را به اشد مجازات برسانید. 
کد خبر: ۶۸۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 28July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، دادگاه شعبه ۵۵ امور بین الملل دادگستری کل استان تهران در رسیدگی به پرونده شکایت خانواده های شهدای مدافع حرم علیه جنایات آمریکا و داعش با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

 سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه به عنوان شاهد جنایات داعش و آمریکا، ضمن تقدیر از برپا کنندگان جلسه جهت افشای جنایات بزرگترین اشرار عالم، آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش گفت: داعش با حمایت آمریکای جنایتکار پس از موفقیت نسبی در عراق، به سمت مرزهای میهن اسلامی سرازیر شد و این در اسناد وجود دارد و در بیان فرماندهان عالی رتبه نظامی ما گفته شد که تا چهل کیلومتری مرزهای ایران اسلامی آمده بود. 

گروهک تکفیری داعش به قصد تصرف ایران آمده بود

وی گفت: این گروهک تکفیری، فقط نیامده بود خودش را نشان دهد بلکه به قصد تصرف ایران عزیز آمده بود تا بتواند دولت نانوشته خود را تنفیض کند.

نیروی قدس برای دفع فتنه داعش، وارد عرصه نبرد شد

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: در این میان جمهوری اسلامی برخوردار از ارکان قوی، به نیروی قدس بدون مرز خود به فرماندهی سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی ماموریت داد تا این تجاوز را دفع کند. 

ما بنا به درخواست رسمی ملت و دولت عراق و سوریه وارد کارزار رزم شدیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه ضمن خطاب به ریاست دادگاه و خانواده معزز شهدا مبنی بر اینکه، نیروهای نظامی به صورت کاملا قانونی در دفاع از میهن اسلامی وارد عرصه نبرد شدند اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چرا ما وارد عرصه نبرد شدیم و چرا آمریکا وارد عرصه نبرد شد باید گفت؛ ما بنا به درخواست رسمی ملت و دولت عراق و سوریه وارد کارزار رزم شدیم. اما باید پرسید آمریکا به چه دلیل وارد عرصه نبرد شد؟ آیا کسی از آمریکا خواسته بود که به عراق و سوریه بیاید؟

ما به درخواست مرجعیت شیعه که از سوی داعش به عتبات عالیات ما تعرض شده بود، وارد عرصه رزم شدیم 

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ما به درخواست مرجعیت شیعه که از سوی داعش به عتبات عالیات ما تعرض شده بود، به حرم سیدالشهدا(س)، به حرم زینب کبری(س)، تعرض شده بود و ما قانونا و شرعا وارد این سرزمین ها شدیم. اما این را از زبان مبارک سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی شنیدم که می گفت؛ من به کمک شما آمده ام. هم به فرماندهان سپری و هم به فرماندهان عراق و هر کسی که در آن منطقه با او هم صحبت می شد بیان کرد که به قصد مداخله نیامده بود بلکه به قصد کمک دقیقا بر مبنای درخواست آنها آمده بود. این را حاج قاسم سلیمانی در طول دوران مجاهدتش در این سرزمین به خوبی نشان داد.

مطالبه ما خونخواهی شهدا برای تسلای دل خانواده ایشان است 

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه گفت: برای تسکین دل خانواده معزز شهدا، پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا که در این جلسه حضور دارند از شما در جایگاه ریاست محترم دادگاه، تقاضا داریم برای تسلای دل این عزیزان و با فرصت قانونی که در اختیار دارید، بخشی از این غم جبران شود.

امروز برای محاکمه ترامپ تروریست با سند افتخار شهدایمان به این محکمه آمده ایم

وی اضافه کرد: آمریکا سردسته اشرار عالم و تروریست است و این را ترامپ در زمان صدور دستور ترور حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد که «من دستور ترور قاسم سلیمانی را داده ام» و امروز برای محاکمه این تروریسم با سند افتخار شهدایمان به این محکمه آمده ایم. 

آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود باشد و خسارات وارده بر ملت و شهدایمان را جبران کند

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا در دو تناقض زندگی می کند، تصریح کرد: این تناقض ها این است که یا از داعش حمایت کرده و یا حمایت نکرده است که در هر دو صورت باید پاسخگوی ملت ایران و خانواده شهدا باشد. اگر حمایت کرده باید خسارت را جبران کند و اگر حمایت نکرده، بگوید داعش کجاست و باقیمانده این گروه تروریستی تحت حمایت کیست.

 تنبیه آمریکا و گرفتن حق شهدا از آمریکا، تحقق بخشی از آرزوهای خانواده شهداست.

فرمانده ارشد نظامی استان با بیان مصادیقی از جنایات گروه تروریستی و تکفیری داعش اضافه کرد: بنده با چشمان خودم دیدم سر سیدمیلاد مصطفوی همدانی اهل بهار را بریدند، مچ دستانش را بریدند، پیکرش را به ما ندادند و ما باقیمانده پیکر این شهید عزیز را در عملیات بعدی بازپس گرفتیم، او یک پدر پیر و چشم انتظار در بهار دارد، پدری که بهار زندگی خود را هدیه کرد. سید میلاد جوانی ۲۹ ساله با آرزوهای فراوان بود که امروز از شما ریاست محترم دادگاه می خواهیم این آرزوها را که بر دل پدر پیر این شهید عزیز مانده است عملی و محقق کنید که بخشی از این آرزوها تنبیه آمریکا و گرفتن حق شهدا از آمریکاست.

وی یادآور شد: به خانه های امن مردم در شقیدله، عبطین، حدادین شرقی و غربی جنایات بسیاری از این گروهک تکفیری دیدم. وقتی به خانه مردم رسیدیم هنوز قابلمه غذای آنها گرم بود، لباس هایشان در بند آویزان بود و از وحشت حضور داعش، حتی فرصت نداشتند لباس بپوشند. جنایات آنها قابل شمارش نیست و لیست بلندی از این جنایت‌ها وجود دارد.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: وقتی خبر شهادت شهید مهدی علیدوست عزیز را به خانواده اش دادند، و وقتی از بنده برگشتیم و بنده به محضر پدر روحانی، مادر و همسر این شهید عزیز رسیدم، وصیت نامه این شهید را خواندم، در آن زمان این شهید عزیز یک طفل کوچک داشت که هنوز نمی توانست نام بابا را تلفظ کند و امروز او قد کشیده و مطالبات زیادی دارد و از شما که در مسند ریاست دادگاه نشسته اید، می خواهیم که بخشی از حق او ادا شود. این لیست بلندی است که توقع داریم تحقق یابد.

خواستار احقاق حق شهدای عزیزمان هستیم 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: من در قم در کنار شهدایی بودم که از هر کدامشان خاطرات زیادی دارم که یادآوری آن خاطرات درد و رنج زیادی بر قلبم وارد می کند. شهید مهدی طهماسبی، شهید بشریه، شهید جلالی نسب، شهید مجید عسگری جمکرانی، شهید نبی لو، شهید مهدی ایمانی، شهید مالامیر، شهید عبدالصالح زارع، شهید عربی، شهید سراجه، شهید قلی زاده، شهید سید سجاد روشنایی با دو دختر دوقلو که آرزوهای بسیار برایشان داشت. 

سردار رفیعی آتانی در ادامه با ذکر نام شهدای مدافع حرم استان قزوین گفت: شهدای عزیز استان قزوین، شهید رسول پورمراد، شهید الیاس چگینی، شهید زکریا شیری، شهید حمید سیاهکلی مرادی، شهید حمید محمدرضایی، شهید کریمی، شهید حجت اسدی، از شهدای مدافع حرم استان قزوین هستند. نام بلند این شهدا را در این جلسه آوردم که نامشان ثبت شود و از حقوق آنها دفاع کنیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دوباره سوالم را مطرح می کنم، ما دنیا را خوب می شناسیم، حاضرین در جلسه، دستگاه های سازمان یافته نظامی و ارتش های دنیا را می شناسند. گروه های معارض کشورها را هم می شناسیم. اولین بار نیست که معارضی در سوریه بر علیه حاکمیت اعتراض کند. امروز کسانی به سیاست های غلط آمریکایی ها در خیابان ها و دانشگاه های آمریکا اعتراض دارند. شما بعنوان قاضی این دادگاه می توانید از آمریکا سوال کنید که آیا دانشجویان دانشگاه های آمریکا موشک های هدایت شونده دارند؟ تانک و نفربر دارند؟ آیا پشتیبانی مالی دارند و بیش از سیزده بار در منطقه جنگیده اند؟ 

چشمان حقیقت بین تاریخ، شاهد قیام جهانی بر علیه استکبار است 

وی افزود: چشمان حقیقت بین تاریخ نمی‌تواند آنها را نبیند، گرچه برخی خود را به جهالت و غفلت بزنند و چشمانشان را ببندند اما چشمان تیزبین و عدالت گستر دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بیدار است و خوشحالیم که برای احقاق حق در این مسند نشسته اید. 

استفاده داعش از سلاح های کشتار جمعی برای به شهادت رساندن هر یک رزمنده 

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: داعش توسط آمریکا پشتیبانی شد و مجهز به موشک های هدایت شونده آمریکایی شد. موشک هایی که برای نفرات تجمعی و سنگرهای اجتماعی به کارگیری می شود در ساختار ساخت آنها طبق گفته خودشان، بر علیه فرد به کار بردند و رزمندگان ما را همچون خاکستر کردند و این لیست بلندی از جنایات داعش به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

داعش به پشتیبانی آمریکای شرور، یک گروه برخوردار از تسلیحات است 

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه داد: این لیستی است که آنها از این سلاح ها برخوردار بودند، چه آنهایی که دیده شد و چه آنهایی که در شعاع بُرد سلاح هایشان را می بینیم و قطعا این توان از سوی یک گروه معارض معترض به حاکمیت امکان ندارد، بلکه این توان فقط از یک قدرتی که برخوردار از تسلیحات است امکان پذیر است.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با بیان برخی دیگر از جنایات داعش در آواره کردن زنان و مردان و کودکان سوری، عنوان کرد: در شهر عبطین همه مردم از شهر رفته بودند و یک پیرزن و یک پیرمرد با یک بزغاله اشان در شهر مانده بودند چرا که نای فرار کردن نداشتند. پس از اینکه این شهر از دست داعش آزاد شد، من اشتیاق حضور در مدرسه را در چشمان معصوم کودکان دیدم، هرچند که حیاط مدرسه، شانه های موشک های نیروهای داعشی و خرابه هایی بود که آنها به وجود آورده بودند. 

خواستار اشد مجازات برای داعش و آمریکای جنایتکار هستیم

وی اضافه کرد: ما زبان و منطق قویی داریم و برخوردار از مبانی قوی دینی هستیم. ما سربازی به نام حاج قاسم سلیمانی داریم که در محرم ۱۳۹۴ در جنوب حلب با افتخار اعلام می کرد که؛«اینجانب، سینه خود را سپر اهل تسنن می کنم». ما نگران بشریت و انسانیت هستیم. ما نگران مسیحیت و برادران اهل تسنن هستیم و ما فداییان همه اینها شدیم و امروز دوست داریم برای حفظ کرامت بشریت و انسانیت، سردسته اشرار عالم را به اشد مجازات برسانید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها