استاندار یزد در شورای آموزش و پرورش استان مطرح کرد؛

لزوم رسیدگی همزمان «وضعیت معیشتی» و «ارتقا سطح منزلت» فرهنگیان

فاطمی گفت: باید به صورت همزمان ارتقا سطح منزلت فرهنگیان را نیز دنبال کرد؛ لذا طرح منزلت فرهنگیان روحیه مضاعفی در جامعه معلمین ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ - 28July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد به ریاست استاندار و به منظور تجلیل از معلمان ماندگار استان و نیز پیگیری وصول ۳ درصد عوارض شهرداری سهم آموزش و پرورش و ارائه گزارشی از سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان را اقدامی شایسته دانست.

مهران فاطمی با تاکید بر لزوم جبران فاصله سطح معیشت فرهنگیان با میزان واقعی و مورد انتظار گفت: باید به صورت همزمان ارتقا سطح منزلت فرهنگیان را نیز دنبال کرد؛ لذا طرح منزلت فرهنگیان روحیه مضاعفی در جامعه معلمین ایجاد خواهد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه تجلیل‌ها و تکریم‌ها نباید صرفا به ایام هفته بزرگداشت مقام معلم محدود شود، تصریح کرد: در این راستا فصل مشترک جلسات شورای آموزش و پرورش و تمامی برنامه‌های ثابت این حوزه تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان فرهنگی استان باشد.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استان گفت: بروز رسانی، بومی‌سازی و عملیاتی‌سازی تصویب‌نامه متناسب با بوم استان یزد و در نظر گرفتن ملاحظات و دغدغه‌های مدیران مدارس در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به مسئله تبیین و ارتقاء سطح شناخت رسانه و تفکر نقاد در دانش‌آموزان اشاره و عنوان کرد: بحث آموزشی در قالب یک مدل مهیج و پربار و انتشار خروجی کار به صورت یک اثر رسانه‌ای منتج به ارتقاء سطح رسانه‌ای دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات آنها اقدام ارزشمندی است.

استاندار یزد در پایان بر پیگیری وصول ۳ درصد عوارض شهرداری سهم آموزش و پرورش تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها