مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه:

تعطیلی مراکز اسلامی آلمان طرحی صهیونیستی و نژادپرستانه است

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام دولت آلمان در تعطیلی مسجد و مرکز اسلامی هامبورگ بر اساس طرحی صهیونیستی و نژادپرستانه صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۶۸۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 28July 2024

تعطیلی مراکز اسلامی آلمان طرحی صهیونیستی و نژادپرستانه استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در پی تعطیلی مراکز اسلامی آلمان بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: اقدام دولت آلمان در تعطیلی مسجد و مرکز اسلامی هامبورگ به عنوان نگین فیروزه‌ای شهر هامبورگ و همچنین تعطیل نمودن مراکز اسلامی دیگر در آن کشور، که براساس طرحی صهیونیستی صورت پذیرفت یادآور سیاست‌های نژادپرستانه نازی‌ها است.

این مسجد و مرکز تاریخی تأسیس شده از سوی مرجعیت شیعه و وابسته به آن و ملجأ مسلمانان از همه مذاهب و گروه‌ها و ترویج دهنده اندیشه متعالی اسلام و همزیستی صاحبان ادیان بوده و خواهد بود.

دولت آلمان که مانند سایر دولت‌های غربی مدعی آزادی بیان و عقیده و دینداری است با پیروی از سیاست‌ها و معیار‌های های دوگانه و یک جانبه‌گرایی در برابر تحولات و حوادث جهان و بویژه جنایات نژاد پرستانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، خود را در برابر منطق محکم مراکز اسلامی عاجز یافته لذا در حرکتی که نوعی فرافکنی و فرار به جلو تلقی می‌شود تنها چاره را در آن دیده که صورت مساله را پاک نموده و مراکز اسلامی را تعطیل نماید.

حوزه‌های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام دولت آلمان از کشور‌های اسلامی تقاضای اتخاذ عکس العمل مناسب را می‌نماید و از دولت آلمان انتظار می‌رود هرچه سریعتر از این تصمیم برگردد و جبران نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها