رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

سرهنگ موسوی پور گفت: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محور‌های فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد و از ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 29July 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری/ اعمال محدودیت‌های ۱۰۰ در صدی اطراف میدان بهارستان

وی گفت: به همین جهت پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را در خصوص هر چه منظم‌تر و با شکوه‌تر برگزاری این مراسم اتخاذ کرده است.

سرهنگ موسوی پور افزود: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ توقف در خیابان مجاهدین از تقاطع آبسردار به سمت غرب (رفت و برگشت) و در ادامه در خیابان ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد و در ادامه از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیر کبیر و میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام و در ادامه از خیابان شهید گودرزی در ضلع جنوبی مجلس و خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال و در ادامه از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین توقف ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محور‌های فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد و از ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ادامه از محدوده شمال به جنوب ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب نیز محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و همچنین از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیر کبیر به سمت مجلس شورای اسلامی محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی گفت: متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ برای مسافر گیری غیر فعال خواهد شد و همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن‌سینا روبروی بیمارستان نیز به همین شکل غیر فعال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تقاضای ما از تمامی شهروندان عزیز این است که با توجه به حضور شخصیت‌ها و مهمانی که از سایر کشور‌ها برای شرکت در این مراسم تشریف‌فرما می‌شوند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند و اکثر مسیر‌های شهر تهران درگیر این موارد خواهند بود، از تردد و انجام سفر‌های غیر ضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه انجام ندهند و در مقاطعی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا هدایت مسیر‌ها در مواردی که تردد شخصیت‌ها را داریم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار