آمادگی مقاومت اسلامی در برابر هر سناریویی

مقاومت اسلامی آماده ورود به هر سناریویی است و اگر صهیونیست‌ها بخواهند سقف عملیات خود را در یکی از طرف‌های محور مقاومت افزایش دهند، قوانین جدید درگیری به نفع آنها نخواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 29July 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رژیم صهیونیستی بعد از حمله به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران در قالب عملیات بزرگ وعده صادق، به این یقین رسیده است که دوران بزن در رو و بدون هزینه به پایان رسیده است. 

آمادگی مقاومت اسلامی در برابر هر سناریویی

چون در طول ۱۰ ماه گذشته که از جنگ غزه می‌گذرد، پس از هر تروری که علیه فرماندهان مقاومت انجام می‌دادند، حساب کار دستشان آمده و متوجه شدند که اگر ترور کنند، ۳ تا ۴ برابر بیشتر باید هزینه بدهند.

رژیم صهیونیستی در حمله به یمن نیز اگر می‌دانست که یمنی‌ها قابلیت‌هایی دارند که می‌توانند صد‌ها فروند پهپاد موشک را به‌صورت همزمان به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک و آسیب جدی به زیرساخت‌های راهبردی این رژیم وارد کنند، حتی حمله به الحدیده را هم به شکل دیگری طراحی و اجرا می‌کرد. 

به هرحال، ذات پلید صهیونیست‌های جنایتکار به این شکل است که همواره فکر می‌کنند، می‌توانند بیشترین ضربه را وارد کنند و هزینه کمتری متحمل شوند. 

اما صهیونیست‌ها باید به این موضوع واقف باشند که دورانی که آمریکا به‌عنوان ابرقدرت جهان این قابلیت را داشت که به‌صورت کامل به‌عنوان پشتیبان رژیم عمل کند، گذشته است؛ بنابراین بالا بودن سطح تهدید نوع حمله به لبنان، مانند تمام حملاتی است که در طول چند ماه گذشته شاهد آن بودیم، اما وحشت و گسترش جنگ و ورود مستقیم ارتش یمن و مقاومت عراق به میدان نبرد، آنها را دچار تردید در تصمیم گیری کرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی قبلا بدون هیچگونه مشورتی دست به اقدام نظامی علیه لبنان می‌کرد؛ اما هم‌اکنون پس از ۱۰ ماه جنگ و درگیری امروز به جایی رسیده است که برای پاسخ به جنایتی که خودش مسبب آن بوده است، این همه تعلل می‌کند؛ لذا این تعلل نشانه ضعف بیش از پیش این رژیم است.

با این وجود، می‌بینیم که صهیونیست‌ها شب گذشته راضی به یک حمله محدود به چند نقطه خاص در لبنان شده‌اند و دلیلش هم این است که می‌خواهند حزب‌الله پاسخ ندهد؛ ولی اگر همین حمله، محدود به عمق لبنان صورت می‌گرفت و حزب‌الله بخواهد پاسخ این حمله را بدهد، تلفات صهیونیست‌ها ۱۰ برابر بیشتر خواهد بود.

اما نتانیاهو امیدوار است که با رایزنی‌های خود از آمریکا یک مجوز حداقلی بگیرد و او بتواند هیاهویی را که خودش به پا کرده به شکل مدیریت شده به پایان ببرد؛ ولی هر اتفاقی که بیفتد دیگر نتانیاهو با آمریکا مدیر بحران نیستند مدیریت سخت خواهد شد و هر کنشی واکنشی در پی خواهد داشت و به این ترتیب جنگ به مرحله خواهد رسید که صهیونیست‌ها در طول چند ماه گذشته بار‌ها خواستار آن شده بودند. 

چرا که مقاومت اسلامی آماده ورود به هر سناریویی است و تحولات ساعت‌های اخیر یک نکته بسیار مهم را ثابت کرده و آن هم این است که بر خلاف هیاهو‌های فراوان و گسترده رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به لبنان، حالا که خودشان بهانه لازم را با دست خودشان فراهم کرده‌اند، دست به اقدام نمی‌زنند و اگر بخواهند سقف عملیات خود را در یکی از طرف‌های محور مقاومت افزایش دهند، قوانین جدید درگیری به نفع آنها و حامی اش نخواهد بود.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها