مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع):

تولید محتوا یک امر اساسی و از مهمات جنگ سایبری است

امینی‌فر گفت: یکی از امور اساسی در جنگ سایبری، تولید محتوا است چراکه دشمن از این طریق به دنبال تغییر سبک زندگی مردم ایران اسلامی است. بر همین اساس جبهه حق برای مقابله با این دسیسه، باید با تولید محتواهای فاخر و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جامعه، این دسیسه نظام سلطه را نقش بر آب کند. ‌
کد خبر: ۶۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 29July 2024

تولید محتوا یک امر اساسی و از مهمات جنگ سایبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «عبدالله امینی‌فر» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از منتخبین مرحله استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خراسان رضوی که با حضور برگزیدگان استانی این جشنواره امروز (دوشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره سرآغاز خوبی برای فعالیت در فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: فعالیت در فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس نیازمند تلاش مضاعف است چراکه هنوز آنگونه که باید و شاید به این مهم پرداخته نشده است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: یکی از امور اساسی در جنگ سایبری، تولید محتوا است که باید در ابتدا ظرفیت و توانمندی دشمن در این عرصه شناسایی شود تا بعد از آن جبهه انقلاب اسلامی متناسب با آرایش طرف مقابل و با هدف مقابله با دشمن و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها اقدام کند.

امینی‌فر گفت: دشمن با استفاده از کلان‌داده‌هایی که از جامعه در اختیار دارد و تولید محتواهایی که صورت می‌گیرد در عرصه فضای مجازی بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن با تولید محتوا به دنبال تغییر سبک زندگی مردم ایران اسلامی است؛ بر همین اساس جبهه حق برای مقابله با این دسیسه، باید با تولید محتواهای فاخر و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جامعه، این دسیسه نظام سلطه را نقش بر آب کند. ‌

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سطح استانی و ملی، بیان داشت: این جشنواره این انگیزه را در فعالان فضای مجازی ایجاد می‌کند تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف در حوزه تولید محتوا ورود پیدا کنند و در این عرصه در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش‌آفرین باشند.

امینی‌فر در پایان تاکید کرد: امیدواریم که در سال‌های آینده با برگزاری این جشنواره شاهد تولید محصولات متنوع‌تر و پربارتری در سایه اطلاع‌رسانی گسترده اصحاب رسانه و دستگاه‌های متولی باشیم و این جشنواره مامنی برای شناسایی ظرفیت‌ها و فعالان فضای مجازی در عرصه دفاع مقدس و مقاومت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار