جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

جشنواره استانی فردخت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سرهنگ «نجمی» گفت: جشنواره استانی فردخت با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی، اسلامی و ارتقاء پوشش اجتماعی به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 29July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «تقی نجمی» جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی «فردخت» که در سالن جلسات شهید امینی ساختمان شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره استانی فردخت با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی، اسلامی و ارتقاء پوشش اجتماعی به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین رویدادی در استان، بر لزوم استمرار و مداومت این قبیل جشنواره‌ها تاکید کرد و گفت: این سری رویداد‌ها فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی است که می‌توان به صورت فراسازمانی و ابتکاری اجرا کرد.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی افزود: با این قبیل برنامه‌ها و رویداد‌ها ضمن اینکه می‌توانیم فرهنگ اصیل و باورهای ناب‌مان را حفظ کنیم، این ارزش‌ها را به سایر کشور‌ها نیز صادر کنیم.

این مسئول بر لزوم برگزاری یک نشست با هدف تعامل، هم‌افزایی و هم‌اندیشی ضمن حضور مدیران اتحادیه‌های خیاطان، طراحان لباس، تولیدکننده‌ها توصیه کرد و بیان داشت: طرح‌های ارزشمند و باکیفیت که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده‌اند باید حمایت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها