فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در وضعیت مطلوبی قرار دارد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز با داشتن تجهیزات بومی به‌روز که حاصل توانمندی فرزندان این مرز و بوم است در وضعیت استراتژیکی خوبی در سطح منطقه قرار داریم.
کد خبر: ۶۸۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 29July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین اختتامیه دوره تخصصی دانشجویان جدید الورود یگان فناوری اطلاعات شناسایی الکترونیک با بیان اینکه قدرت مجموعه پدافند در گرو تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی متخصص است، اظهار داشت: نقش نیروی انسانی متخصص در کارآمدی و بهره‌وری سازمانی بسیار مهم و قابل توجه است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر لزوم توجه به آموزش هدفمند و نیازمحور گفت: نیروی انسانی متخصص مهم‌ترین ابزار موفقیت و برتری است.

وی نیروی انسانی را یکی از عوامل برترساز در دوران دفاع مقدس و برهه کنونی دانست و خاطرنشان کرد: امروز با داشتن تجهیزات بومی به‌روز که حاصل توانمندی فرزندان این مرز و بوم است در وضعیت استراتژیکی خوبی در سطح منطقه قرار داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پیشرفت علمی در تمامی حوزه‌ها بخش بزرگی از موفقیت و شکست یک مجموعه را شکل می‌دهد، گفت: در راستای دستیابی به برتری علمی باید از تمامی بستر‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

در پایان این آیین، توسط فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از نفرات برتر دوره تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها