مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی خبر داد؛

رونمایی از کتاب «آن‌هایی که نیامدند» طی هفته دفاع مقدس

«کریمیان» از رونمایی کتاب «آن‌هایی که نیامدند» در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب «می‌مانم برگردی» خاطرات آزاده سرافراز «غلامرضا رضایی» و کتاب «مبارزه انقلابی» کتاب خاطرات آقای «عرفانی» و کتاب خاطرات جانباز «علی دوستی» با عنوان «حدیث دوست» نیز در مرحله کارشناسی است.
کد خبر: ۶۸۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 29July 2024

سبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مجید کریمیان» مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «دختر حاجی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حوزه هنری خراسان جنوبی سه سرفصل را در حوزه ادبیات پیشرفت را مدنظر قرار دادیم که یک قلم آن روایت تأسیس کارخانه کویرتایر به آقای «میلاد حبیبی» از نویسندگان برتر کشوری است.

وی بیان داشت: در همین بخش خاطرات مدافعان سلامت خراسان جنوبی به قلم خانم «ام‌البنین جمالی» از کادر درمان خراسان جنوبی و کتاب خاطرات زنان مکتب نرجس به قلم خانم «طاهر میرزایی» در دست تألیف داریم.

مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه هنری این افتخار را دارد که مولود انقلاب اسلامی است و از سال ۵۸ با خیزش مردم و تأسیس نهادهای انقلابی ایجاد شد، افزود: بعد از دوران جنگ تحمیلی دفاتر حوزه هنری در سطح استان‌ها راه‌اندازی شد و افتخار ما در استان حضور پیشکسوتان، شاعران، هنرمندان و جوانان انقلابی است که در دهه اخیر تولیدات زیادی در حوزه‌های متعدد داشته‌اند.

کریمیان با اعلام اینکه حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در راستای رسالت خود کتاب‌های متعددی را در دست تألیف دارد، تبیین کرد: کتاب «آن‌هایی که نیامدند» خاطرات شهید «غلام‌عباس کمیلی» به قلم خانم «فاطمه حسینی‌فرد» و کتاب «غروب ابوغریب» شامل خاطرات آزاده «علی احمدی» را در دست تألیف داریم.

وی از رونمایی کتاب «آن‌هایی که نیامدند» در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب «می‌مانم برگردی» خاطرات آزاده سرافراز «غلامرضا رضایی» و کتاب «مبارزه انقلابی» کتاب خاطرات آقای «عرفانی» و کتاب خاطرات جانباز سرفراز «علی دوستی» با عنوان «حدیث دوست» نیز در مرحله کارشناسی است.

مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک کتاب از مرحله ضبط خاطرات تا تدوین و ویراستاری و چاپ حداقل سه سال طول می‌کشد، گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و چاپ کتب روایی مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت نیازمند حمایت هستیم چراکه کمبود اعتبارات باعث می‌شود مدت زمان انتشار طول بکشد و نویسنده زمان طلایی استفاده از راوی را از دست بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها