رزمایش جهادگران فاطمی ۴؛

گام به گام برای خدمت‌رسانی به روستا‌ها و اقشار کم‌برخوردار

کرمانیان گفت: خدمت‌رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار یکی از وظایف اصلی ماست و ضروری است که نیاز‌های مردم این مناطق برآورده شود.
کد خبر: ۶۸۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 29July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «رقیه کرمانیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان، در نشست هم‌اندیشی رزمایش جهادگران فاطمی ۴ اظهار داشت: خدمت‌رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار یکی از وظایف اصلی ماست و ضروری است که نیاز‌های مردم این مناطق برآورده شود.

وی افزود: این رزمایش با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم برخوردار، از ۹ تا ۱۹ مرداد ماه، همزمان با سالگرد ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی، در اردکان برگزار می‌شود.

کرمانیان ادامه داد: در این رزمایش، گروه‌های جهادی تخصصی در زمینه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین تأکید کرد: تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و حمایت از حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه، از دیگر اهداف این رزمایش است.

در حال حاضر، ۷۴ گروه جهادگر در اردکان فعالند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها