افتتاح نمایشگاه پایگاه اسوه در کوهبنان

نمایشگاه پایگاه اسوه در فاطمیه سپاه شهرستان کوهبنان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 29July 2024

نمایشگاه پایگاه اسوه در شهرستان کوهبنان افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، نمایشگاه پایگاه اسوه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله، رئيس دادگستری، فرمانده انتظامی، اعضای شورای اداری، جمعی از بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی در فاطمیه سپاه شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه «روح الله ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان به نمایش گذاشته شده است. 

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه ۱۰ پایگاه دستاوردهای خود را در قالب ۱۱ قرارگاه محوری خدمات‌رسانی، مردم‌یاری و مردم‌یاوری به نمایشگاه گذاشتند، افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز در فاطمیه سپاه شهرستان کوهبنان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: بسیج در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و با هدف استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی و اثربخش در راستای تحقق دولت اسلامی، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی افزود: از پایگاه‌های مقاومت بسیج برابر ملاک‌ها و معیارهای که مشخص شده تعدادی شناسایی و به جشنواره استانی معرفی و بعد از موفقیت در جشنواره استانی به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

ابراهیمی در پایان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد تقویت روحیه، شور و نشاط در بین بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها